Uratii de Scott Westerfeld, serial TV?

uglies

   Se pare ca a venit randul acestei distopii sa ajunga pe ecrane. De data aceasta nu este vorba de vreun film important, ci de un serial TV. Chiar mai bine, huh? Am aflat ca acum 4 ani se faceau negocieri pentru un film facut dupa “Uratii”(aparuta si la noi la editura LEDA), iar Shailene Woodly(Divergent,TFiOS) trebuia sa joace rolul lui Tally.

   Voi stiti cat de mult mi-a placut prima carte si cat de mult m-a dezamagit a doua, dar cred ca un serial mi-ar placea super mult. Sper doar sa nu ajunga sa fie anulat inainte de difuzare( ca Delirium). Voi ce parare aveti? Ati citit cartile? O sa urmariti serialul?

-G

2 thoughts on “Uratii de Scott Westerfeld, serial TV?

  1. Nu am citit volumele, m-am descurajat cand am auzit ca al doilea volum este dezamagitor. Serialul poate sa fie mai bun, cum este cazul Jurnalele vampirilor. Cine stie…asa si eu vroiam sa vad ecranizarea romanului Labirintul de Kate Mosse intr-un serial, si juca si un actor originar din Romania, insa proiectul nu a fost finalizat:( , ia uite ce trailer avea:(:(:( http://m.youtube.com/watch?v=bhu6aCHZ6ok 😦 inca sper ca va fi ecranizat intr-o bua zi, are o actiune super, se petrece atat in trecut cat si in prezent.

  2. Vol 2 nu e dezamagitor deloc, mie mi se pare din ce in ce mai tare. Dezamagitor e numai faptul ca nu au scos si vol 3 (parca e si 4?) si nici nu stiu cand o sa apara.

Leave a Reply

