Drake – From Time( Jhene Aiko)

I love me enough for the both of us.

   Stiti cum sunt eu obsedat de Lana del Rey si de Rihanna, nu? Ei bine, in ultimul timp am inceput sa dezvolt o obsesie pentru muzica lui Drake. Il stiam de mult si mai fredonam ocazional cate o melodie de pe albumele lui, dar niciodata nu mi-a placut cu adevarat. De cateva luni tot ascult albumul “Nothing Was The Same” care este mult mai mult decat un album rap, este absolut genial si nu se compara cu nimic altceva. Cred ca si cei care nu suporta muzica rap s-ar putea bucura de el.

   Am simtit ca trebuie sa impartasesc cu voi piesa mea preferata de pe album, asa ca va las sa va spuneti parerea despre ea. Va rog dati un play pentru ca merita cu adevarat:D!

-G

One thought on “Drake – From Time( Jhene Aiko)

  1. Mie imi place muzica rap, niciodata nu pot sa cant si eu asa repede, mi se incurca limba in gura:-) . Imi place melodia, tipa are o voce linistitoare.

Leave a Reply

