Primavara. Simulari. Eurovision. Citit?

   Hei dragii mei prieteni! Chiar daca primavara a sosit deja de 3 zile, abia acum mi-am gasit timp sa va scriu. Va doresc un anotimp minunat, in care sa infloriti la fel ca natura, sa fiti bucurosi, norocosi si voiosi(nu ca mine).

   Dupa cum stiti, astazi s-au sustinut simularile de BAC pentru clasele a 11-a si a 12-a la limba romana. Cum sunt in clasa a 11-a, am fost nevoit sa dau si eu aceste examene extrem de stresante si idioate. Mi-a picat comedia, la care ma pregatisem cel mai putin, dar am reusit sa ma descurc, avand in vedere ca romana este punctul meu forte. Evident ca am gresit la sinonime(doar sunt eu) si la alte cacaturi de la subiectul 1. Miercuri urmeaza simularea la mate la care imi este extrem de frica ca voi lua 2. End of story!

   Am urmarit Eurovision impreuna cu niste prieteni sambata seara si a fost cel mai penibil concurs ever. Au castigat Paula cu Ovi, cu o piesa cam aiurea, ceea ce nu-mi convine deloc. Preferata mea era Vaida(de altfel singura care-mi placea). Voi cu cine ati tinut? Sunteti multumiti de decizie?

   De citit nu am timp deloc, avand in vedere ca am tot fost nevoit sa citesc Maitreyi, Ion, Mara, Moara cu noroc, comedii si alte tampenii. Sper sa scap in curand ca sa ma reintorc la programul meu de citit de care imi este atat de dor.

   Voi ce ati mai facut, ce ati mai citit? Ati dat simulari? Va place ploaia de primavara=))?

-G

5 thoughts on “Primavara. Simulari. Eurovision. Citit?

  1. :3
    Vine si vara stai linistit , atunci citim pana rasare soarele , consoleaza-te cu gandul asta , atunci mai ai timp si sa publici mai mult . Ia partea buna , printre cartile alea poate remarci vreun autor si iti largesti orizonturile ( mie personal imi place foarte tare literatura clasica , dar nu neaparat cea romaneasca ) , oricum la anul va fi mult mai rau ( dar si pt. mine ca va trebui sa dau admitere la liceu ) . Au mai fost generatii inaintea ta care au dat examenul si s-au descurcat , de ce ai face tu exceptie ?
    Bafta la mate ! Eu miercuri nu fac decat 4 ore si ma ofticam ca nu stau acasa :))

  2. Si eu am urmarit Eurovision, si mie mi-a placut Vaida :)) Nu prea cred ca a fost corecta jurizarea. Ma rog, a fost prima data cand am urmarit Eurovision Romania, pentru ca mereu m-am dus fix la ala mare :)) Nu pricep de ce mai voteaza lumea daca tot juriul lanseaza bomba si da peste cap toata chestia. In fine.
    Iti doresc mult succes pe miercuri si vineri, ca poate mai ai si atunci! Anul trecut am trecut prin aceeasi chestie ca tine, fiind a 12- a😀 Dar prefer simulari in locul sesiunilor :))

  3. O primavara minunata iti doresc!
    Succes la simulari! Eu nu am dat decat in a 12 a nu si in a 11 a, o adevarata zapaceala si cu astea, si eu am prins primul an cu certificat experimentat etc si a fost o zapaceala mare care m-a enervat pt ca degeaba am luat experimentat la toate daca notele nu s-au calculat la media de bac…
    Am urmarit Eurovision, nu pot sa-l ratez niciodata, e preferatul meu. Deci….:D cei doi au avut succes cu Playing with fire, melodia aceasta este frumoasa dar nu ca cea care ne-a clasat pe locul 3…mie imi place dar nu ma da pe spate…Melodia Vaidai a fost frumoasa si saraca Vaida a fost acuzata ca seamana cu o melodie Disney, ca nu are ce sa caute acolo fiindca e moderatoare tv si ce?! Ca a primit cu 5000 mai multe voturi decat Paula si Ovi, voturi oferite de soacre si nurori, si ce-i cu asta? Si Paula cu Ovi au fanii lor si nu i-a tinut nimeni sa nu ofere un vot, eu am votat-o pe Vaida pt ca mi-a placut melodia, dar si pt ca atunci cand timpul imi permite urmaresc reality-showul ei si imi place, ea a spus de la inceput ca participa doar pt a castiga experienta, nu isi dorea nimic altceva. O apreciez pt ca este avocata, prezentatoare tv, actrita si cantareata, nu este o ciupercuta dupa ploaie aparuta:-) . Stii doar ca eu nu simpatizez anumite categorii😀 dar crede-ma ca am apreciat-o pe Naomy pt cum a cantat, melodia nu e genul meu si nu mi-a placut, insa s-a putut observa ca are voce, si bravo ei, nu intereseaza pe nimeni ce faci in viata particulara, atata timp cat ai talent. Mie mi-au mai placut melodiile lui Mike Diamonz si a tipului care canta Hardjock cred ca se numea ceva folk-rock, in genul Bunica bate toba:-)🙂 . Nu a fost deloc transparenta, nu estecorect sa spui castigatorii fara sa afisezi notele, si vorba lui Kamara de la Alb Negru, nu poti acum dupa cateva zile sa spui notele si sa ii dai unei melodii 0 puncte atunci de ce ai mai bagat concurentul in concurs? Se pare ca a fost cazul Silviei Dumitrescu, care nici mie nu mi-a placut, sau o melodie ca a Vaidai sa nu fie in top 3 al juriului….se pare ca a primit 1 punct 4 puncte….mi se pare foarte urat…Si ce Eurovision a fost acesta in care cantaretii au platit totul? Rusinica! Vai si sa nu mai spun ce scena ce organizare….Alexandra Cepraga a cazut si e in spital…incredibil! Si Corina Chiriac se tinea sa nu cada:I. La final, le doresc Paulei si lui Ovi Succes, si pacat ca nu o sa il vizionez:( o sa fiu la o nunta:( pe zece mai:((.
    Nu imi place primavara, dar imi place ploaia.
    De citit am citit niste carti care nu se incadreaza la beletristica, eram curioasa fiindca le aveam intr-un colt, Crestinii platonicieni, Legenda antihristului, Sinele de doua milioane de ani, Indicii de inselaciune si nu stiu daca am mai spus Jurnaele vampirilor vol 2 si Fete stralucitoare. Acum o sa ,,ma bag” pe beletristica, fiindca altceva nu mai am in biblioteca.

  4. Ma regasesc foarte mult in ceea ce ai scris. Nici eu nu am prea avut timp de citit. In ultima perioada citesc foarte rar si abia astept sa termin liceul sa ma apuc din nou de citit.Tot Vaida a fost si preferata mea la Selectia Nationala, insa vezi ca dreptatea este foooooarte mare. Parerea mea e ca le-au trebuit doar bani din voturile acumulate, de aceea i-au lasat pe telespectatori sa voteze, ca oricum nu au contat, tot pe cine a dorit juriul a trimis la Eurovision. Dar in fine… mi-a mai placut si piesa lui Renne Santana si Mike Diamondz, a fost destul de draguta, insa cea a lui Paula mai deloc. La simulari la mine a fost asa si asa. Fiind la un liceu cu profil uman, am dat la romana, unde m-am descurcat binisor, la istorie unde am fost varza si la sociologie, unde din nou a fost destul de ok. Acuma sa vedem rezultatele :))

Leave a Reply

