Four: A Divergent Collection de Veronica Roth

Divergent-Cover-Four.jpg

Febra Divergent s-a terminat de cateva luni bune(cel putin cu cartile, pentru ca filmele abia incep). Dar autoarea s-a gandit sa lanseze o colectie de nuvele, scrise din perspectiva lui Four, care au coperta de mai sus(iar mai jos gasiti copertile individuale pentru fiecare poveste). Cartea va aparea pe 8 iulie in SUA. Oare apare si la noi?

Eu abia astept sa o citesc, chiar daca nu prea imi place perspectiva lui Four. Voi ati citit seria Divergent? Aveti de gand sa cititi aceste nuvele?

Divergent-Cover-Transfer.jpg

Divergent-Cover-Initiate.jpg

Divergent-Cover-Son.jpg

Divergent-Cover-Traitor.jpg

-G

6 thoughts on “Four: A Divergent Collection de Veronica Roth

  1. Seria am degand sa o citesc , dar nu mi-au plăcut cărțile pe lângă serie niciodată ( excepție Harry Potter) , deci astea nu .
    ȘI
    Din cauza ta am început sa fredonez incontrolabil ” Summertime Sadness” 😝😝😝😝 , chiar mi-au trecut prin cap sa-i cumpăr și albumul ( în versiunea “paradise”!!!!)!!!!!!

Leave a Reply

