Tie-in Edition(Leda)

  Se pare ca cei de la Leda incearca o noua metoda de promovare a cartilor si lanseaza variante tie-in ale cartilor. Daca nu stiti ce inseamna acest “tie-in”, este o varianta a unei carti care are drept coperta, afisul filmului facut dupa aceasta. Cei de la Leda s-au gandit sa promoveze aceste editii speciale pentru Orasul Oaselor si pentru Academia Vampirilor, iar in curand imi imaginez ca or sa scoata si pentru Divergent.

   Oricum, din punctul meu de vedere, copertele originale sunt de un milion de ori mai frumoase, dar aceasta este doar o strategie de marketing care are ca scop sa faca oamenii care au vazut filmele(dar nu stiu despre romane), sa cumpere cartile. Voi ce parere aveti? Va plac? Aveti de gand sa le cumparati? Daca ma intrebati acum 1 an probabil ca le-as fi cumparat, dar acum nu.

-G

4 thoughts on “Tie-in Edition(Leda)

  1. N -aș avea de ce . Coperțile clasice sunt coperțile clasice nu vreau sa am postere de filme în biblioteca ( ar mai fi și faptul ca Jace are o moaca de rottweiler – câinele acela căruia parcă îi curg fălcile – pe coperta 😂😂😂😂😂😂)

  2. Nu, le citesc si cu o alta coperta. Am si eu cateva copere tie-in, la Parfum de femeie, Hobbitul si trebuie sa imi ajunga o comanda cu romane de-ale lui Nicholas Sparks tot cu coperte cu imagini din film

  3. La DIvergent îmi place mai mult coperta Tie-In, dar la Orașul Oaselor și la Academia Vampirilor nu. Parcă la astea 2 sunt mai cativante coperțile vechi, așa cum le am eu în raft🙂

Leave a Reply

