Image
8

Edituri preferate

   Presupun ca fiecare dintre noi are asa un locusor special in inima pentru o anumita editura, care ne-a oferit cel mai impresionat numar de carti, sau cele mai bune carti, sau cele mai multe carti de suflet.

   La inceput obisnuiam sa ii urmaresc pe cei de la Leda zilnic, sa le citesc toate comentarile, sa le cumpar toate cartile. Era editura mea preferata, dar de ceva timp nu mai sunt prea seriosi si nu mai scot continuari, nu mai raspund la intrebari/comentarii, nu prea se mai ocupa cum se ocupau inainte. Au trecut ani de cand tot promit unele carti. De ceva timp m-am reorientat si mi-am dat seama ca multe dintre cartile mele preferate vin de la editura Nemira dar si de la editura Litera.

   Voi ce ziceti?

-G

8 thoughts on “Edituri preferate

  1. Eu am inceput sa iau carti de la RAO prima oara,apoi am cumparat si de la Leda dar cum ai spus si tu,cei de la Leda nu mai sunt la fel de seriosi ca inainte. Imi place si editura Epica dar acum editura mea preferata este editura Trei. Ei publica cel mai repede cartile.

  2. Mie imi place Meteor Press,Allfa,Herald,Epica pentru design si prospetime,Curtea Veche,Polirom.
    Urasc Nemira pt scris mic si greseli de tipar si de traducere,Rao pt scris mic si inghesuit,carti necartonate care se indoaie imediat.

  3. Pai cred ca ar fi Leda , pe lângă ăsta îmi mai plac foarte mult Rao și Art dar și Litera și Nemira cum ai spus și tu .

  4. Editurile mele preferate sunt Rao, Art și Polirom. Până acum am găsit cărți bune de la fiecare dintre ele, și și prețul mi s-a părut acceptabil. Îmi place foarte mult Colecția Top 10+ de la Polirom.

Leave a Reply

