Recenzie Film: Academia Vampirilor

Tocmai acum am venit de la Mall unde am vazut acest film pe care-l astept de 2-3 ani si sunt mai mult decat multumit. Nu se ridica la nivelul altor adaptari carte-film, ca Harry Potter sau Jocurile Foamei, dar a fost super filmul.

In primul rand, actorii din film au fost alesi extraordinar de bine, mai ales Rose si Christina. Dar Dimitri…OMG arata groaznic si trage destul de mult in jos numarul de oameni din fandom. Defapt actorul cu parul scurt arata chiar ok, dar cu parul lung ca in film este(cum ar spune o prietena de a mea), bleohi. Imi place foarte mult de Rose si actrita este super frumoasa! Lissa din film chiar m-a facut sa-mi mai schimb parerea despre personaj si sa o accept asa putin. Christian joaca foarte bine si arata exact cum mi-am imaginat, iar Natalie este fabuloasa, a jucat cel mai bine.

Ca in orice adaptare, a trebuit sa se mai schimbe si sa se scoata 2-3 chestii, dar din fericire din acest film nu au lipsit foarte multe sau nu s-a schimbat ceva major. A fost acolo o scena care mi-a dat panica totala si am inceput sa fac ca toate alea, dar s-a terminat repede (daca ati vazut stiti despre ce vorbesc). La inceput filmul a fost foarte grabit si asta a fost cam nasol, dar pe parcurs s-a calmat. Am ramas cu impresia ca la sfarsit prietenii mei nu au inteles prea bine tot ce s-a intamplat si nu ii condamn pentru ca au fost o tona de informatii aruncate asupra celor care nu au citit cartile si nu au fost explicate prea bine, dar asta e…eu am inteles perfect.

In concluzie, filmul asta este perfect pentru perioada asta si pentru orice perioada. Este foarte funny si foarte palpitant, plin de suspans si nabadai si merita vazut. Din pacate a facut EXTREM de putin in box office in SUA, ceea ce ar putea insemna ca nu se va face partea a doua, ceea ce ar fi groaznic pentru ca s-a terminat intr-un mare fel.

8 thoughts on “Recenzie Film: Academia Vampirilor

1. Şi eu tocmai ce am venit de la film şi, Doamne, filmul ăsta poate fi caracterizat printr-un singur cuvânt: GENIAL. Actorii, au fost, într-adevăr, foarte bine aleşi. Din câte ştiu, Lucy Fry, cea care a jucat-o pe Lissa, a fost nevoită să-şi pună lentile pentru a avea ochii de culoare verde-jad. Şi mi-a plăcut extrem de tare de Dimitri; era exact aşa cum mi-l imaginam şi cred că mai bine de jumătate de film am fangirl’uit(adică, Doamne, arata aşa de bine la antrenamente sau în luptă). În mod ciudat, mi-a plăcut şi de Victor, dar nu de personaj în sine, ci de actor şi felul cum a jucat. Acţiunea a fost puţin cam grăbită, dar, câtă vreme am citit cărţile şi ştiam ce se întâmplă n-a fost nicio problemă. Totuşi, ceea ce m-a deranjat a fost că au inversat ordinea câtorva evenimente(din câte ştiam eu, Roşe îşi rupsese glezna după ce au fost la cumpărături). Finalul mi s-a părut în regulă, adică, a fost drăguţ când Roşe l-a dat peste cap pe Dimitri şi apoi strigoii şi… Sper doar ca al doilea film să apară cât de curând; ar fi chiar aiurea să se oprească după primul.

• Eu nu l-as caracteriza genial, ce naiba…in ce categorie pun atunci filmele capodopere. A fost dragut, este un film sa il vezi la tv, in cinema este de inteles ca nu are prea mult succes.
      Cat despre faza de la sfarsit, este amuzanta…dar eu imi aduc aminte cum Rose il pune jos pe Dimitri in carte. Ea nu l-ar fi invins atat de usor. Pentru cei care nu mai stiu a fost atunci cand gardienii jucau rolul de strigoi (pentru probele finale).

2. Pai, cum sa compari Vampire academy cu Harry Potter? Totusi. Ma bucur ca filmul e bun, sunt niste fraieri daca vor sa incheie seria, nici macar nu i-au facut ceva publicitate ca sa vina lumea la cinema (daca nu vor sa citeasca cartile ), daca cartile erau best-seller-uri atunci de ce nu au umplut fanii cinematografele? Mmmmhhh! Cum sa incheie seria pt un motiv asa stupid! Actorii nu erau chiar necunoscuti: Zoey a jucat in Beautiful Creatures si pe un serial pe Disney, Lucy a jucat in spin-off-ul de la H2o (Mako mermaids) , Danila Kozlovsky este sex-simbolul Rusiei, Sarah nu mai zic, multi ar fi trebuit sa vina doar din cauza ca joaca ea, in rest au fost si actori mai cunoscuti, mai invarsta, dar mie mi se pare foarte bine asa, filmul asta e printre primele lungmetraje ale actorilor (care nu sunt foarte cunoscuti) deoarece daca ii jucau niste actori mai cunoscuti, de pilda daca Nina Dobrev ar fi jucat-o pe Rose, nu ar fi fost la fel cum o joaca Zoey, deoarece in mintea ta ea va ramane Elena si nu o vei putea pune in locul lui Rose (in cazul tau Jamie Campbell Bower, nu? ). Si regizorul cred ca a fost o problema deoarece regizand si Mean girls, un film cu vampiri ar fi total opus, si se pare ca publicul a crezut si el asta😦 . DE CE? Twilight a fost oribil si naspa, actorii urati si povestea aproape deloc interesanta asa cum a expus-o regizoarea aceea (care apropo e naspa si aia ) , si Bella, DUMNEZEULE, nu mai zic, si totusi a fost un succes de care a auzit si ultimul om din fundul Himalayei.😦
    Ce ofticat sunt🙂
    Deci dai in colo de americani ca noi europenii suntem mai misto si avem mai mult simt cinefilic, cui ii pasa pana la urma de box-office ul din SUA? Duca-se.
    Misto film de Valentine’s day nu? Cu filmul asta s-a inceput perioada filmelor in 2014. Abea astept sa vad si eu filmul.

• S-a facut foarte multa publicitate pentnru film, chair foarte buna si s-au pierdut zeci de mii de dolari, ca sa nu zic sute…decizia lor ar fi cat se poate de inteles( daca s-ar lua)… E ca si cum eu acum dau multi bani pe p ciocolata care nu-mi place iar peste cateva zile fac din nou asta.nu are sens

3. Mă fraților publicitate multă se numește ce are Divergent, sau mie așa mi se pare. AM văzut trailerul de n ori în ultimele zile.
    Academia? A fost cu mult sub calitatea cărții și relativ peste calitatea trailerului. E-adevărat a avut faze amuzante, actori ok, dar nu sunt sigură că l-aș revedea a doua oară. Pe mine nu m-a captivat filmul. Când am văzut trailerul mă întrebam dacă au început direct cu parodia, cum au unele filme bune și parodii apărute ulterior, iar mie nu-mi plac parodiile, dar tot am dat o șansă filmului
    Aveam așteptări mai mari de la filmul acesta. Eu am fost cam dezamăgită și parcă nu mă surprinde că nu vor continua cu un nou film, o a doua parte..