Cautand-o pe Alaska de John Green – Editura Trei

Primul prieten. Prima iubire. Ultimele cuvinte.

 
ÎNAINTE. Miles Halter – un adolescent singuratic pasionat de ultimele cuvinte ale unor personaje ilustre – pleacă la şcoala cu internat Culver Creek în căutarea a ceea ce Rabelais numea „Marele Necunoscut”. Acest Necunoscut se dovedeşte mai tulburător decât şi-ar fi imaginat vreodată când în noul său cerc de prieteni îşi face intrarea seducătoarea Alaska Young. Inteligentă, amuzantă, imprevizibilă, Alaska îl atrage într-o lume misterioasă de lumini şi umbre, ce stă sub semnul ultimelor cuvinte ale lui Simón Bolívar, faimosul general imortalizat de Gabriel García Márquez: „Cum o să mai ies eu din labirintul ăsta?”
 
DUPĂ. Nimic nu va mai fi la fel.
Una dintre cartile mele preferate. Aveti de gand sa o cumparati?
-G

6 thoughts on “Cautand-o pe Alaska de John Green – Editura Trei

  1. Nu stiu…posibil…am foarte multe carti si serii pe care toata lumea le-a citit si le are, numai eu nu:D…m-am gandit la tine cand am vazut ca o sa apara la editura trei, stiu ca o lecturai in miez de noapte in engleza dupa ce gasisei cartile autorului la o super oferta. Banuiesc ca ai un pitic sa iti cumperi si varianta in romana, sau ma insel:-) ?

  2. Nu-mi vine să cred că în sfârșit a apărut. De când am citit “Sub aceeasi stea”, adică prin septembie anul trecut, o tot așteptam. Am tras cu ochiul pe la recenzia pe care ați facut-o și o colegă care a citit’o in engleză mi-a mai povestit câte puțin, eram atât de nerăbdătoare să apară. O voi cumpăra cu siguranță.

Leave a Reply

