Cine merge la Academia Vampirilor?

  Filmul Vampire Academy:Blood Sisters a aparut alaltaieri in state si in alte parti ale lumi si, evident ca la noi apare cu o saptamana mai tarziu. Doamne fereste sa fim noi la curent cu ceva!

  Deja mi-am facut planuri cu niste prieteni sa mergem dupa ore in ziua cand apare sa vedem filmul asteptat de atatia ani! Stiu ca multi dintre voi stati in orase mici unde nu aveti cinematografe, dar sunt curios sa stiu cati dintre voi vor merge la film pe 14(cu iubitul, iubita?).

  P.S:Pe 15, a doua zi, veti gasi o recenzie a filmului pe blog.

-G

6 thoughts on “Cine merge la Academia Vampirilor?

  1. Eu:x! In orasul meu exista cinematograf cand barza nu ma adusese pe mine pe aceste meleaguri:-) , cinematograful este acum o cladire aflata in paragina. Sper sa se faca investitii si sa il deschida din nou, din cate stiu exista un proiect in acest sens.
    Vizionare placuta si sa ne spui cum a fost in recenzia de a doua zi.

  2. S-ar putea să merg și eu, dar nu-s foarte sigură. Nu avem cinema aici, dar pot ajunge cu trenul în București, iar drumul durează doar jumătate de oră :# Chiar sunt curioasă cum o să fie filmul, deși am văzut multe filmulețe scurte, pe pagina lor oficială😀

  3. De vreo lună am planificat cu cea mai bună prietenă, fană înfocata după Academia Vampirilor, să mergem la acest film. Nu-mi vine să cred că mai sunt doar 5 zile. Totuşi, când am vrut să facem rezervare, am văzut că pe site-ul de la Cinema City sunt puse în vânzare bilete pentru marţi, miercuri şi joi, dar nu şi pentru vineri. Sper doar să nu ne trezim pe acolo că nu vor mai fi bilete.

  4. As vrea sa merg, insa cinematograful de la mine din oras aduce filme noi cam la vreo doua-trei luni dupa ce au fost lansate, ocazional la o luna, desi se intampla rar. As vrea sa merg la Bacau cu trenul pentru a-l vedea insa nu prea stiu cu cine as putea merge tinand cont cunosc personal fani ai seriei.

  5. In Focsani exista un cinematograf , daca poate fi numit asa … Sunt numai vreo 3 filme care apar in fiecare week-end dar ceva mai vechi , de exemplu acum o saptamana la cinematograful asta rula Marele Gatsby deci VA ar trebui sa soseasca abea prin vara .Asa ca ma voi duce la Bacau unde exista un cinemacity dar nu chiar in ziua premierei , sora mea a zis ca ma va duce in saptamana in care vine si ziua mea ( filmul e cadoul meu din partea ei ). Sa-mi spui daca nu merita ca sa stiu sa ma duc sa vad altul .
    E o intebare cam stupida dar ruleaza filmul si in 3D ?

Leave a Reply

