Orange Is The New Black

   Actriţa Taylor Schilling este Piper Chapman, a cărei viaţă este dată peste cap când, deja gata să se mărite cu iubitul ei (Jason Biggs), este trimisă la închisoare pentru o infracţiune comisă în tinereţe. La terminarea facultăţii şi îndrăgostită până peste cap de frumoasa Alex (Laura Prepon), Piper acceptă, în spirit de aventură, să care o valiză a acesteia la Bruxelles. Se implică astfel într-o reţea de trafic de droguri şi, pledând vinovat la proces, primeşte 15 luni de închisoare la un penitenciar pentru femei. Frumoasă, cultă, cu o viaţă socială variată şi pe punctul de a-şi lansa propria afacere, Piper se va trezi printre zeci de deţinute de drept comun.

   Va amintiti acum cateva zile cand v-am rugat sa-mi recomandati seriale pentru ca ma plictiseam? Ei bine, va multumesc tuturor dar in special cititorului cu numele devoratoruldecarti200 care mi-a recomandat serialul Orange is the new black. My God, este absolut genial si nu ma pot opri din a-l viziona. Momentan sunt la episodul 8 si vreau sa termin cat mai repede si celalalte 5 episoade. Acest serial este original NETFLIX adica cand se lanseaza un sezon, se lanseaza tot odata. Am inteles ca sezonul 2 o sa apara in primavara si abia astept! Este unul dintre cele mai funny seriale din ultimul timp si vi-l recomand tuturor.

-G

4 thoughts on “Orange Is The New Black

  1. Il vazusem la Florin pe blog exact in acea seara si am vrut sa revin cu un comentariu sa ti-l recomand fiindca din descriere mi-am dat seama ca este genul tau, dar el mi-a luat-o inaine, si mi-am dat seama ca in zilele urmatoare o sa citesc o astfel de postare pe blogul tau.

Leave a Reply

