Boredom.Help?

 As spune ca sunt intr-o pana de citit, dar as minti, pentru ca sunt intr-o pana de viata. Ma plictisesc foarte foarte tare si nu stiu ce sa fac. Am fost pe afara pana acum dar s-a facut prea frig si a trebuit sa intru in casa, iar acum nu o sa ma ia somnul pana la 2-3 si nu am ce sa fac. Asa ca apelez la voi sa-mi recomandatii carti si seriale. Nu stiu daca o sa fiu prea curand in stare sa citesc ceva pentru ca am tot incercat si nu se prinde nimic de mine. Seriale bune simt ca nu mai exista pe nicaieri(de cand am ajuns la zi cu Grey’s Anatomy viata mea nu are sens).

   Spuneti-mi niste seriale care v-au placut mult de tot pentru ca am nevoie sa fac ceva cu viata mea. Pe bune acum, voi nu va plictisiti foarte tare? Va las cateva dintre zecile de seriale pe care le-am vazut ca sa nu va obositi sa le scrieti: Pretty little Liars, Vampire Diaries, Lost, How i met your mother, Big bang theory, 2 broke girls, Gossip girl, 90210, the fosters, modern family, carrie diaries, ravenswood, dexter, american horror story, glee, teen wolf. 

   Va rog daca stiti unele foarte captivante si interesante, inafara de cele de mai sus, va rog spuneti-mi si mie!

-G

12 thoughts on “Boredom.Help?

  1. „Awkward”, „The Tomorrow People”, „Arrow”, ”The Originals”, „Bitten”, „Reign”, „Revolution”
    Cam atâtea am în minte în acest moment🙂

  2. Iti recomand cu drag Lie to me este vorba despre doctorul Lightman care prin intermediul microexpresiilor isi poate da seama daca spui sau nu adevarul. Daca te incumeti si la DaVinci’s Demons care este GENIAL!

  3. supernatural are8-9 sezoane nu o sa te plictisesti:))
    girls, 666 park avenue, haven, hannibal, skins, secret diary of a call girl, sanctuary, suburgatory, being erica

  4. Ti l-am mai recomandat o data Lie to me! E super! Si am inteles ca Game of thrones si Under the dome sunt interesante. Eu nu ma plictisesc….insa nu prea am mai avut chef de citit, luna asta nu am citit decat codul lui da vinci, ingeri si demoni, simbolul pierdut si am inceput de 2-3 zile Inferno si nu am ajuns decat pe la pag 100 parca….romanul este super tare, numai ca eu nu am avut dispozitia necesara.

  5. Si am uitat unul, Borgia, daca iti place, eu nu l-am vazut, dar am citit romanul si mi-a placut.
    Daca vrei si vrei sa te relaxezi, eu iti recomand sa te uiti la un episod din Oscar oasis sau Bernard bear:-)🙂 , nu o sa te poti opri din ras, sunt geniale, episoade scurte cu animatii super haioase. Vezi ca exista pe magazin play aplicatie pentru oscar oasis si pentru beranrdbear:-) , eu am vazut pana acum caeva episoade si de fiecare data cand sunt trista sau plictisita ma uit la cate un episod dureaza cam 7 minute. Aplicatia contine toate episoadele in ordinea lor.

  6. Iti recomand Orange is The New Black.Si eu ma plictiseam dar am gasit serialul asta si am stat treaz toata noaptea trecuta sa vad primele episoade.Este incredibil de amuzant si fiecare episod este povestea cuiva😀

  7. Heroes ( oameni cu puteri supranaturale care încearcă să trăiască cât mai normal dar și să afle ce se întâmplă cu ei ), Supernatural,(doi frați care se luptă cu tot felul de creaturi și ajung să slaveze lumea de câteva ori…), Revenge ( o fată vrea să se răzbune pe cei care i-au omorât tatăl pe nedrept ), Dr. House ( un medic nesimțit dar pe care îl vei îndrăgi care are parte de multe cazuri interesante ), Hannibal ( alt doctor ciudat despre care îți dai seama ce face…), Skins ( UK sau USA, m-am uitat la cel UK și e vorba despre niște adolescenți și probleme ale adolescenței ), despre Revolution, Beauty and a Beat și The tomorrow people am auzit lucruri interesante.

Leave a Reply

