‘The Fault in Our Stars’ Trailer

 Cartea asta m-a emotionat pana la lacrimi si dupa ce am vazut acest mini-trailer nu am nicio indoiala ca si filmul va face la fel. Totul arata atat de bine! Nu prea am fost fericit cand am vazut actorii dar acum nu stiu, mi se pare ca pur si simplu se potrivesc. Abia astept sa vad filmul asta si sa va impartasesc parerea mea! Pana atunci cumparati-va cartea pentru ca este un must-read.

UPDATE: A aparut si trailer-ul full. L-am pus mai sus. Nu am cuvinte sa explic cat de mult imi place:X.

-G

4 thoughts on “‘The Fault in Our Stars’ Trailer

  1. Mi-a placut cartea dar recunosc ca nu m-a facut sa plang asa cun m-au facut alte romane. Este un must read acest roman. De abea astept sa vad filmul, sper ca o sa fie reusit! Trailerul e frumos, eu imi imaginam altfel actori…

  2. Și eu tot fără cuvinte, dar încep să mi le găsesc treptat🙂
    Îmi plac actorii și e cu-adevărat impresionantă cartea

Leave a Reply

