Inzapeziti

   Hei baieti, ce faceti? La mine sunt zapezile atat de mari ca practic nu se mai deschide poarta. Deci sunt blocat in curte si ma plictisesc groaznic. As vrea sa merg la o cafea, la un film pentru ca tocmai mi-am terminat toate temele/treaba, dar sunt “nevoit” sa stau in pat.

   Asa ca mi-am downloandat doua seriale noi: Private Practice si Criminal Minds si ma gandeam sa vad ce e de capul lor. Mi-am pus Academia Vampirilor pe noptiera si astept sa-mi vina cheful sa citesc, si cam asa se va desfasura restul serii pentru mine.

   Voi cum va descurcati cu zapada? Dar cu plictiseala?

-G

7 thoughts on “Inzapeziti

  1. Eu am deszapezit la curte, fitness nu gluma:-)🙂 cea mai buna sala posibila:-) , de abea astept sa se mai stranga si maine sa repet actiunea. Imi place ninsoarea, imi place iarna, este anotimpul meu preferat, imi plac codurile rosii de viscol si ninsoare:-) , era frumos sa fi fost asa de Craciun si revelion dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Sunt foarte fericita cand vad ninsoare! Mie nu imi plac celelalte anotimpuri, si mi-as fi dorit tare mult sa ma fi nascut iarna, nu in prima zi de scoala:-)🙂 . Am vazut si eu cateva episoade din Criminal Minds dar nu m-a captivat..celalalt serial nu il stiu…Eu momentan vreau sa rezolv ,,o crima” si sa ma bag la citit Simbolul pierdut fiindca mai am vre-o suya si ceva de pagini si termin romanul. Daca iti place munca de detectiv, scrie pe google kadia si intra pe blogul ei, are in desfasurare un concurs care tine 7 zile, in fiecare zi da indicii despre o crima, un roman, si tu trebuie sa ghicesti titlul si autorul si sa-l trimiti, si poti incerca de mai multe ori pana nimeresti raspunsul corect. Si in ultima zi poti inscrie toate raspunsurile, nu conteaza. Eu zic ca merita sa incerci, mie imi place munca de detectiv. Eu am raspuns corect in primele 4 zile iar acum in a 5 a zi ma duc sa investighez:D. La final castigi 4 romane de la editura All, recunosc ca ma atrage mai mult distractia si faptul ca imi storc creierii:-)🙂🙂 decar premiul in sine, si daca nu te descurci iti dau eu raspunsurile daca vrei sa te inscrii.

  2. Eu am fost cu niste prieteni sa ma dau cu saniuta prin parcuri :)) Bineinteles, nu am rezistat foarte mult ca era prea frig si ningea in continuu. Maine e zi libera, sper ca dimineata sa-mi termin de citit cartea dupa care sa ma mai bulgaresc putin sau sa privesc de la geam ninsoarea.

Leave a Reply

