No pressure

    Exista vreo presiune asupra mea in ceea ce priveste cititul? Nu. Totusi parca intr-un fel as vrea sa existe pentru ca existe atat de multe carti pe care vreau sa le citesc dar timpul nu-mi permite. Poate ca va vine creu sa credeti ca la varsta mea pot avea atatea de facut, dar este adevarat: scoala, cursuri, meditatii, teme, blog, “viata sociala”, OMG sezonul majoratelor la mine in clasa!

   Am multe momente in care pur si simplu vreau sa iau o carte in mana, sa ma pun in pat si sa o citesc fara sa ma gandesc la nu stiu ce proiect pentru maine. Din pacate timpul nu-mi permite momentan si trebuie sa ma obisnuiesc ca asa va fi totdeauna inafara de vacante. Simt un fel de responsabilitate fata de voi sa public mai des recenzii, dar decat sa le scriu la repezeala si fara o idee bine conceputa, mai bine nu le scriu. 

  Asa ca nu va simtiti sub presiune cand vine vorba de citit! Pur si simplu cititi cand aveti timp, cand aveti chef si totul o sa vina de la sine.

-G

2 thoughts on “No pressure

  1. Asa este…din pacate…ooo si asta nu-i nimic, atunci cand o sa ai un job si o familie de intretinut o sa fie si mai si:-) . Eu in ianuarie nu am reusit sa citesc decat Codul lui Da Vinci si Ingeri si demoni, si cred ca de mai bine de o saptamana m-am apucat de Simbolul pierdut….am trecut de jumatate dar in fiecare zi intervine ceva si se duce naiba cititul, asa ca dorm mai putin si mai citesc noaptea.

  2. Eu încerc să le combin… Activitățile care nu au nevoie de prea multă gândire le combin cu cititul.
    Dar uneori orice ai încerca nu poți… Dar până la urmă o să găsești timp!

Leave a Reply

