Vampire Academy Soundtrack

identity

“In Your Grave” by Jaymes Bullet 
“Red Lips” by Sky Ferreira
“Nice and Slow” by Max Frost
“Thea” by Goldfrapp
“Boys Don’t Cry” by Natalia Kills
“Bounce” by Iggy Azalea
”Sinful Nature” by Bear In Heaven
“Think About It” by Naughty Boy
“Rats” by Rainy Milo
“Spiritual” by Katy Perry
“Crazy” by Au Revoir Simone
“Bela Lugosi’s Dead” by CHVRCHES

   Chiar asteptam sa vad ce melodii vor promova acest film si nici intr-un milion de ani nu m-as fi gandit la cele de mai sus. Katy si WOW Iggy Azalea si multi altii cunoscuti pe acelasi album! Cred ca sound-ul este foarte bine facut si defapt tot ce s-a lansat pana acum in legatura cu filmul asta a fost extraordinar de bine facut. Abia astept!

-G

2 thoughts on “Vampire Academy Soundtrack

  1. Am luat la ,,puricat”:-) lista.
    Prima nu a fost inca lansata
    A doua e intetesanta, videoclipul este cu o tarantula pe nume Toby
    A treia parca nu ma satisface atat de mult, nu prea e genul meu…
    A patra tot astept pe parcursul melodiei sa fie mai agitata si degeaba..deci nu imi place
    A 5 a este Super!
    A6 a Amazing!!! Love love
    A 7 a nu imi place deloc
    A 8 a super super zooper
    A 9 a oribila
    A 10 a despre care se spune ca este o melodie copiata a Belindei…in fine, mie imi place enorm, e geniala, extraordinara, superba….si sa nu mai spun totusi cae katy si pentru mine e suficient love katy perry
    Magical one, a mystery/ All of your charms have worked on me” trala la la:-)🙂
    A 11 a nu e rea..,repeta la infinit aceleasi versuri….e bunicica, videoclipul cam ciudat:-)
    A 12 a urmeaza sa apara
    Incerc sa leg fiecare melodie cu un pasaj din roman dar nu imi dau seama deloc care si unde se potriveste:-)🙂 . Eu am asteptari mari foooooarte mari de la prima melodie, dupa titlu cred ca va fi super-tare! ( am castigat si eu primul volum din Academia vampirilor: D cred ca este editia cartonata, si sunt foarte incantata, nu ma simt vinovata ca l-am citit doar in varianta ebook)

  2. a treia melodie imi place foarte mult, si este singura din toata lista
    unele melodii sunt ciudate, adica nu prea se potrivesc cu povestea
    eu una nu sunt de acord ca tot ce s-a lansat pana acum in legatura cu filmul a fost extraordinar…..cartile sunt superbe, trailerele zici ca sunt ale unuei parodii cu vampiri…trist

Leave a Reply

