Shakira & Rihanna -Can’t Remember to Forget You

The only memory is us kissing in the moonlight

 Am asteptam doi ani ceva nou de la Shakira si in sfarsit a sosit momentul! Va dati seama ca atunci cand am auzit ca este un duet cu Rihanna eram in culmea fericirii. Si cum ambele se numara printre artistii mei favoriti, nu avea cum sa nu iasa ceva absolut genial. Melodia are influente de reggae dar foarte subtile, pentru ca in mare parte se concentreaza pe un soft rock(ce face Shak de cativa ani). Chiar daca ma asteptam la cu totul altceva, mi-am facut o idee cam cum suna noul album a lui Shak si sunt nerabdator pentru ca nu a mai scos in album in engleza din 2009!

   Voi ce parere aveti despre melodia asta? Are sanse la top 10 in SUA? Din punctul meu de vedere, e genul de piesa care petrece 5-6 saptamani pe NO.1, dar americanii nu sunt in stare sa o puna la parte cateva saptamani pe Katy Perry:|.

-G

6 thoughts on “Shakira & Rihanna -Can’t Remember to Forget You

  1. imi place melodia, mai ales ca sunt mare fana Shakira
    abia astept urmatorul ei album:X si sper ca o sa mai vina in Romania:D

Leave a Reply

