Biblioteca, a doua casa

  La noi in Bucuresti exista Biblioteca Nationala a Romaniei unde gasesti absolut orice carte. Cand spun orice carte, ma refer la ORICE carte, chiar si noile aparitii de la editurile noastre preferate. Cand intri in cladirea aceea imensa este ca si cum ai intra intr-un hotel. Marmura pe jos, tablouri imense pe pereti, fantani arteziene in mijlocul incaperii si scari rulante. E ca raiul pe pamanat!

  Buba este ca nu ai voie sa iei carti acasa, dar poti sa stai acolo si sa citesti cat vrei pe gratis. Si credeti-ma ca la cat de fascinant e locul ala, te simti ca acasa. Imi place uneori sa merg pe acolo si sa colind printre carti, dar nu am rabdarea necesara sa stau pe o canapea si sa citesc, decat uneori. 

  Oricum este un loc minunat si ma intrebam cum sunt bibliotecile din orasele voastre. Voi imprumutati carti de la biblioteca? Ce fel de carti detine biblioteca voastra locala?

-G

7 thoughts on “Biblioteca, a doua casa

  1. Astea sunt imagini de la biblioteca nationala? Omg nu pot sa cred, este un loc minunat in care trebuie neaparat sa ajung daca vin prin Bucuresti! Nu stiam ca este atat de magnifica si ca are toate cartile vechi si noi, super:-) . Biblioteca din municipiul meu? Mare cat un amfiteatru, cu niste carti antice in dotare…si cateva aparitii noi..deloc atragatoare. A fost la ea numai cand am avut nevoie de carti stiintifice si antice pe la fizica, latina etc

  2. La Deva este o biblioteca mica dar are carti multe si incaperi si mai multe si mici,dar este foarte placut sa mergi si sa te plimbi printre carti(chiar daca nu prea este spatiu).Poti sa le iei acasa sa le citesti dar sa stai acolo nu ai nici liniste si nici confortul necesar(doar cateva scaune).😦😦

  3. Ăăă, la Întorsura Buzăului nu se poate numi bibliotecă modernă, cea mia nouă carte e din anii 90′ :))) Deci, dacă vreau o carte trebuie să o cumpăr, am făcut o donaţie fiecare clasă cu o carte nouă pe care biblioteca nu o are, iar eu (clasa mea) am donat Cele 9 vieţi ale lui Chloe King🙂 Cam asta este singur carte nouă, pe lângp Jurnalul unui puşti. Mă bucur că ai parte de o bibliotecă aşa frumoasă, dar de cele mai multe ori îmi place să-mi cumpăr în propria bibliotecă cărţi😀

Leave a Reply

