Librarii sau magazine online?

tumblr_motyxuypoy1r2o9xqo1_1280.jpg

 Deschizi o usa si deodata esti inconjurat de povesti. Miliarde de cuvinte, mii de povesti, cateva zeci de oameni, doua-trei minute de cautari disperate si o singura carte. Cartea pe care o vroiai, cea pe care o cautai. Nu este mult mai satisfacator sa mergi tu de unul singur sa iei cartea de pe raft, sa o cauti, sa pui mana pe ea si sa o alegi tu, decat sa apesi click-click si sa te trezesti cu o cutie in fata usii?

   Nu ma intelegeti gresit, si eu comand foarte mult online de pe elefant pentru ca este penibil de ieftin, dar cateodata imi place sa fac asa. De exemplu, la noi in Bucuresti, cand mergi pe Bulevardul Magheru, pe langa anticariate si librarii in stil vechi, gasesti: Elefant, Litera, Corint si Nemira. Heaven is a place on earth with books! Daca ajungeti vreodata in Bucuresti, trebuie sa treceti pe acolo!

   Acum sunt curios sa aflu si parerea voastra. Librarii sau magazine online? De unde cumparati carti mai des?

-G

 

15 thoughts on “Librarii sau magazine online?

  1. din pacate nu am librarie la mine in oras, deci prefer sa le comand online, dar am o biblioteca unde imi place sa trec din cand in canddoar pentru a simtii bucuria si mirosul produs de carti, raiul pe pamant.

  2. Le cumpar online,mai ales cand sunt la oferta.Sau de la persoane care le vand.Cred ca am o problema cu cumparatul cartilor pentru ca iau cam tot ce gasesc la oferta chiar daca mai am multe carti necitite!Nu ma pot opri din cumparat!😦🙂😦

  3. Stiu ca stric tot farmecul postului, dar in orasul Alexandria (care este municipiu!!!) nu mai exista nicio librarie. Bine, poti cumpara cateva carti de la Kaufland, dar mie cel putin, mi-se par preturile exagerate. Noroc cu biblioteca judeteana si cu librariile online.

    • 🙂 suntem din acelasi municipiu fara librarii! Era diverta odata dar acum e Betty:-) pe Bucuresti! In rest ne-a ramas Kaufland care au reduceri doar cateodata la cele din colectia adevarul, in rest, preturile cartilor sunt exagerateeee nicio reducere nu am gasit! Inseamna ca si tu rasfoiesti cartile cand ajungi prin hypermarket:-) eu mereu fac asta:-) . Si ma uimesti….au aia de la biblioteca judeteana carti noi? Au numai antichitati din cate stiu eu.:-)

      • Uite asa imi gasesc vecinii pe blogosfera :))
        Da, stiu de acel Diverta, inainte erau doua (mai era si pe centru acum ceva mai multi ani), dar daca nu prea aveau vanzari…
        Iar la biblioteca au un raft cu noutati, nu stiu sigur ce e pe acolo…

      • Il stiu pe cel din centru, era la iesire din parc, acum este un magazin de mobila si magazin de haine…parca…dar nu aveau vanzare deloc. Ala de pe Bucuresti a avut succes la inceput…treptat s-a degradat…eu cand eram in liceu de acolo mi-am cumparat seria Amurg! Era fenomenul Amurg in acea perioada.

  4. Nu sunt in fuga dupa reduceri, dar cand vad o carte la un pret bun pe net o cumpar. Inainte preferam sa cumpar de pe elefant, dar acum suna mai bine transportul gratuit oferit de cei de la libris ^_^ Mereu spun ca imi doresc cartea x, dar imi cumpar altceva si in ciuda promotiilor de pe site-uri, libraria e mai pe sufletul meu. Doamnele de acolo mi-au spus ca sunt cel mai fidel cumparator al lor si imi face tare mare placere sa schimb impresii cu ele despre anumite carti. Intr-adevar, preturile nu se pot compara, insa sentimentul acela de a rasfoi cat mai multe carti pe care, probabil, le-ai rasfoit si data trecuta cand ai fost este extrem de frumos. In ciuda preturilor mai mari, prefer libraria!

  5. Cumpar numai online din librarii elefant/libris/emag care are contract cu libris/ oferte carti de pe okazii si alte moduri de, dobandire a cartilor este fie prin schimb de carti, fie prin participarea la concursuri. ( apropo, ai primit emailul meu cu recomandarea pentru concurs?:-) )

  6. Aaa si sa nu uit, in aceasta seara am vazut si ultima ecranizare a lui Sparks la care ramasesem restanta, si am constatat uimita ca joaca si un personaj indragit de mine si cred ca de toti fanii Harry Potter, nimeni altul decat HAGRID fara barba:-) , filmul se numeste Message in a bottle

  7. si eu ma plimbam de curand pe-acolo si mi-am zis “mama, cate s-au deschis”, ca litera, nemira, etc, nu erau acum un an, un an si. ft tare. eu sunt disperata dupa anthony frost, la astea din bucuresti. as da orice sa lucrez acolo :)) dar da, uneori e mai convenabil sa comanzi online, din pacate.

  8. Din ambele la fel de mult, numai că pe Elefant este mult mai ieftin, decât din librării. În librărie sunt atrasă de tot şi mă simt incredibil, deci uneori cumpăr şi din librării🙂

  9. Îmi place foarte mult să merg prin librării, și am și norocul ca liceul meu să aibă în zonă 6 librării pe o arie de 1km pătrat. Ador atmosfera din librării, agitația lucrătorilor și cititorul pasionați, dar în același timp și liniștea pe care ți-o induce un astfel de loc plin de cărți. Ador să merg prin librării, să le cercetez și să simt cărțile.
    Însă cumpărăturile le fac online, tocmai ca să profit de reduceri. Practic cercetez piața în librării, și după dacă mă atrage vre-un titlu, cumpăr de pe librăriile online. Și nici nu e ca și cum le-aș trăda, pentru că oricum de la magazinul online al librăriilor pe care le frecventez și cumpăr. Pur și simplu prefer să cumpăr două cărți de pe net cu banii cu care aș cumpăra una singură în librărie.

  10. Librarii nu mai sunt din cauza concurentei neloiale care este practicata de edituri. Pe net au reduceri de 50% si in librarii nu ofera decat un amarat de discount de 25%, de unde sa mai facem reduceri in librarii si noi ca sa vindem. Stiu asta.pt ca ma lupt sa supravietuiesc cu o librarie, dar se pare ca sunt pe dumul altor librarii, si acela de a inchide.o.

Leave a Reply

