Winter Break Wrap Up + January TBR

tumblr_mhb7st3owx1rzhrhzo1_500.jpg

   Vacanta de iarna a fost un mare succes pentru mine in materie de carti! Am terminat tot ce mi-am propus exact la timp. Chiar aseara am terminam An Abundance of Katherines si eram super bucuros. Ce-am citit vacanta asta?

  • Allegiant de Veronica Roth
  • Camera din Teheran de Alex Deva
  • Looking for Alaska de John Green
  • The Unbecoming of Mara Dyer de Michelle Hodkin
  • An Abundance of Katherines de John  Green

   Pentru primele 4 deja am postat recenzii pe blog, iar pentru a 5-a urmeaza sa postez saptamana asta. 

  M-am decis ca in ianuarie sa fiu foarte bland cu mine pentru ca o sa am o groaza de teste de dat si nu-mi ajunge timpul sa citesc. Asa ca lista mea contine doar doua carti:

  • Ingerul Mecanic de Cassandra Clare
  • Academia Vampirilor 3 de Richelle Mead

    Eu acum nu stiu ce sa zic, nu cred ca apuc sa le citesc nici pe astea! Voi ce ati citit vacanta asta? Ce aveti de gand sa cititi in ultimele saptamani din primul semestru de scoala?

UPDATE:Pentru un oarecare motiv m-am decis sa nu mai citesc Pandemonium si Viitorul nostru luna asta pentru ca am simtit nevoia de ceva supranatural, cu actiune, asa ca m-am orientat catre Ingerul Mecanic si AV3!

-G

9 thoughts on “Winter Break Wrap Up + January TBR

  1. Am citit mai mult de cat ma asteptam: doua volume din Mizerabilii, Sub aceeasi stea, Jurnalul lui Bridget Jones si am inceput si Robin Hood pe care l-am terminat astazi. Nu am mai citit asa mult de ceva timp, sunt mandra de mine. Cat despre luna asta nu stiu ce voi mai citi, dar februarie se anunta foarte incarcat cu carti de dragoste.

  2. Mai devreme citisem postarea ta si credeam ca am visat fiindca stau pana tarziu:-)🙂 bine ca m-ai lamurit:-) , cand am vazut academia vampirilor 3 si ingerul mecanic. Eu am citit de la inceputul anului Codul lui Da Vinci si Tonadele timpului, acum citesc Ingeri si demoni. Planuiesc sa mai citesc pana in februarie simbolul pierdut si inferno, insa nu cred ca reusesc..

  3. Pfff…am un teanc de cărţi de citit. Am O sută de nume, Num3re, Cele 9 vieţi ale lui Chloe King, Când Dumnezeu era iepure, Urzeala tronurilor , Jurnalul unui adolescent timid şamd.
    hei, să citeşti Viitorul nostru, ştiu că e o lectură destul de simpluţă, dar chiar merită :X Îngerul mecanic îl am în bibliotecă de vreo 9 luni, şi încă nu l-am început…e greu cu şcoala asta.
    Spor la citit!

      • Sincer, eu vreau acum ceva în care să nu existe iubire deloc…după Fericirea mea eşti tu şi E uşor să te iubesc, chiar nu mai pot citi ceva asemănător…

      • Geani, apropo de filme emotionante si de faptul ca nu iti plac povestile de dragoste, eu nu am citit nicio carte de-a lui Sparks insa imi doresc din tot sufletul toate cele 17 romane ale sale in biblioteca mea, de cand am vazut filmul The notebook la care am plans destul de mult, mi-am tot propus sa vad toate filmele care au fost realizate dupa romanele sale si am reusit, mai am sa ma uit diseara la Message in a bottle si le-am dat gata pe toate. Daca vrei sa plangi urmareste-le sunt emotionante, am tot plans in ultimele zile, filmele au actiune, dragoste de toate nu iti imagina un film in care se intalnesc doi si se iubesc:-) . Iti recomand
        : A walk to remember, The notebook, The last song, Safe haven, The lucky one, Nights in Rodanthe, Message in a bottle, Dear John. De abea astept in 2015 The best of me si The longest ride. Cartile traduse la noi in tara sunt in nr de 12-13 daca nu ma insel.

Leave a Reply

