Seriale de suflet

   O activitate care ma pasioneaza extrem de mult pe langa citit, este urmaritul serialelor. Pur si simplu exista unele seriale care ma fac sa ma simt fericit, care ma fac sa simt trist, care ma fac sa trec prin toate emotiile. Toate serialele de mai sus sunt exceptionale si vi le recomand cu cel mai mare drag.

   Dintre serialele de drama, probabil cel mai bun este Grey’s Anatomy care ma face sa vorbesc singur incontinuu, pentru ca probabil este cel mai interesant serial ever, care te tine in priza indiferent de ce se intampla. Lost este putin in spate, acesta fiind serialul care te lasa in cel mai chinuitor suspans si care te face sa gandesti cel mai mult. 90210 si Gossip Girl sunt seriale care s-au terminat dar la care ma uitat inca de acum 5 ani si care mi-au fost mereu aproape. Glee este probabil serialul care mi-a deschis apetitul pentru comedie, acest imbinandu-se si cu drama si musical. Dintre comedii, preferata mea este clasicul serial FRIENDS, dar nu cu mult in urma sta The Big Bang Theory, cel mai amuzant serial care inca se difuzeaza la ora actuala. 2 Broke Girls ma face sa rad ca un isteric, la fel si How I Met Your Mother care din pacate se termina anul acesta. Pretty Little Liars este serialul care m-a facut practic sa citesc, iar One Tree Hill este un serial care are un locusor special in inima mea, fiind excpetional. Sa nu uitam de Modern Family, care este cea mai bine realizata comedie, care nu ma dezamageste la niciun episod. Desperate Housewives este probabil cel mai interesant serial despre crime, si-l tin foarte aproape de sufletul meu, iar The O.C. este mama serialelor cu adolescenti, cu cele mai socante momente.

   In concluzie, daca ar fi sa aleg un serial de drama si unul de comedie, as alege Grey’s Anatomy (care mi-a deschis apetitul catre medicina, si m-a facut sa vreau sa merg in aceasta directie in viata) si FRIENDS, serial despre care inca mai rad cand imi aduc aminte unele faze. Dar oricum, toate-s absolut geniale.

  Care sunt preferintele tale in materie de seriale?

-G

14 thoughts on “Seriale de suflet

  1. Din aceasta lista am vazut Anatomia lui Grey, Gossip girl si Pretty little liars. Anatomia lui Grey va fi mereu serialul meu preferat, m-am atasat asa mult de personaje incat plabg si rad alaturi de ei.

  2. Avem în comun Gossip Girl și Pretty Little Liars.🙂
    Eu mă mai uit și la Ravenswood, prima dată am crezut că nu o să-mi placă deloc, dar m-am înșelat rău, foarte rău.

  3. Din toata lista pe care ai facut-o am inceput sa ma uit la Gossip Girl dar am ramas la sezonul 2,episodul 2 si la Pretty Little Liars am ramas in urma.

    Iti recomand Teen Wolf care aduce o gramada de lucruri interesante din mitologie si te tine in suspans la fiecare episod.Plus ca are si multe momente amuzante.Are 3 sezoane pana acum iar pe 6 ianuarie incepe partea a doua din sezonul 3.Primele doua sezoane au 12 episoade.Merita vazut😉
    In rest ma mai uit la The Vampire Diaries,Shameless US(si asta e foarte tare),True Blood,American Horror Story,The Carrie Diaries,Misfits,The Fosters(daca ai chef vreodata sa plangi,urmareste serialul asta),Baby Daddy si Awkward.Iar vara trecuta am terminat de vazut Skins UK.

  4. Am vazut 3 episoade din ultimul sezon Gossip girl, tot prelungesc momentul final, imi pare atat de rau ca s-a terminat… Ma uit la TVD dar nu am vazut inca niciun episod din noul sezon, am fost ocupata cu vizionarea unor filme, unele recomandate de tine pe blog Now you see me si Pitch perfect si au fost super, apropo daca vrei sa razi iti recomand niste comedii pe care le-am vizionat eu zilele astea I give it a year, Identity theaf, The big wedding si The family. Si ti-am spus daca vrei sa vezi ceva ciudat si plictisitor la inceput si cu un final genial urmareste The best offer sau The words. Intentionez sa vizionez Game of thrones, Pretty little liars si Under the dom. Nu stiu daca te-am mai intrebat si daca da, imi cer scuze pentru repetare:-) , dar Lie to me ai vazut? Are doar 3 sez, eu tot astept sez 4…este super, am inteles ca The mentalist este asemanator si l-as viziona. ( p.s Now is good am inteles ca este o carte in engleza care nu a aparut la noi, insa romanul a fost ecranizat, l-am vazut, daca vrei sa plangi poti sa te uiti la el).

Leave a Reply

