2014 Bookish Resolutions

   Avand in vedere ca 2013 nu a fost un an bun pentru mine (din niciun punct de vedere), imi propun ca in 2014 sa fiu mai bun, sa citesc mai mult, sa vad mai multe filme, sa ascult mai multa muzica, sa iau note mai mari, sa vad mai multe locuri. Dar pe voi va intereseaza cartile, nu?

   M-am decis ca daca o sa-mi setez niste obiective pentru anul asta, poate asta ma va motiva sa citesc mai mult. Asa ca in 2014 vreau:

  • sa citesc cel putin 50 de carti.
  • sa citesc macar o carte clasica.
  • sa citesc cele mai vechi carti din biblioteca mea.
  • sa-mi cumpar toate cartile in engleza pe care le vreau (merit, pentru ca in ultimu timp am citit foarte mult).
  • sa ma ocup chiar si mai intens de blog si sa vin cu idei noi, cum obisnuiam sa fac.
  • sa organizez un maraton de citit in vara.
  • sa am o zi (nu conteaza cand) in care sa citesc minim 300 de pagini.
  • sa citec o carte in acelasi timp cu cineva.
  • sa incerc un gen total diferit de carti.
  • sa incep si sa termin o trilogie.
  • sa-mi cumpar inca o biblioteca.

  Voi ce planuri aveti pentru 2014, legat de ce am zis eu mai sus?

-G

4 thoughts on “2014 Bookish Resolutions

  1. Primul tau obiectiv l-am realizat, in 2013 am citit cat pentru toata viata:-) cred ca am trecut de 100, a fost surprinzator si pt mine, de obicei citeam 2-3 carti pe luna, dar anul trecut am avut o sete mare de lectura.
    Al doilea l-am realizat de foarte mult timp, sunt frumoase, iti recomand La rascruce de vanturi, Pe aripile vantului, Jane Eyre, cateva romane foarte bune cu, care sa incepi.
    Si al treilea obiectiv l-am realizat, desi au mai ramas cateva interesante de-ale lui Edgar Alan Poe si alte cateva titluri interesante apartinand altor autori mai mult sau mai putin cunoscuti
    La acest obiectiv stau cam prost nu prea ma descurc cu cititul in engleza, nu citesc decat editii scurte cu romane sau povesti scurte:D, insa citesc in franceza si am cateva carti necitite in franceza pe care mi le-am cumparat mai demult.
    Sa imi fac un blog:D deocamdata sunt in stadiul de gandire, insa ma tenteaza
    Sa faci, particip si eu daca am timp
    Am avut o zi in care am citit 600 de pagini cu scris mic si cartea format mare, era o zi de Duminica, cred si toata ziua numai asta am facut
    Poate gasim o care pe care sa o avem in comun si citim:-) si mie imi place sa citesc ceva in acelasi timp cu altcineva si la sfarsit sa impartasim opinii.
    Si eu am incercat distopiile si desi imi plac am inceput din pacate cu o distopie proasta Vrajitor si vrajitoare, nu se compara cu Jocurile foamei
    Vrei sa incerci o alta trilogie, fiindca ai mai terminat tu trilogii. Si eu am terminat cateva serii si imi doresc sa colectionez si sa citesc cat mai multe serii, preferabil trilogii.
    Biblioteca nu imi cumpar decat cand o sa imi mobilez casa, la apartament nu mai am loc pentru o alta biblioteca.
    Succes in realizarea lor!

  2. Și eu mă gândeam să citesc o carte în același timp cu cineva ( chiar vorbeam cu o prietenă să încercăm dacă tot ne uităm pe net la filme ) ,
    Vreau să citesc 100 de cărți ( și cum eu nu prea am citit… )
    Să vin și eu cu tot felul de proiecte și postări interesante pe blog…
    Să termin o carte în engleză ( first try )
    Să-mi fac o bibliotecă….
    Să învăț mai bine ( să pun mai mult suflet )
    Să fiu mai înțelegătoare și calmă.🙂
    Până acum atât…

  3. Si eu imi propun sa iau note mai bune, sa vizitez macar 2 orase ( Barcelona si Skt. Petersburg ) , sa termin seriile Instr. Mortale, Amurg, Percy Jackson, Jocurile foamei, sa imi cumpar toata discografia lui Mother Monster, sa ajung pana la etapa nationala la Olimpiada de Biologie, sa vad la cinema City of Ashes si Vampire Academy, sa fiu mai relaxat ( nu asa stresat cum sunt deobicei ) si cred ca o sa mai imprumut cate ceva de la tine🙂 .Idee de carte clasica ar fi Ben Hur, e o carte care a castigat binecuvantarea bisericii catolice sau ceva de genul, sau Insula Comorii, Jane Eyre, carti sunt destule, timpul si scoala sunt presante, imi suna bine maratonul ala de vara asa o sa termin si eu din biblioteca cartile de 100 de ani de Jules Verne si altele care au fost lasate in asteptare.

  4. complet de acord cu cartile in engleza. si eu sunt de parere ca trebuie sa citim pe cat posibil in original. am citit de curand o carte la care m-a enervat traducerea asa de rau…doamne

Leave a Reply

