Top 10 carti 2013

Geani:

1.Percy Jackson & The Olympians de Rick Riordan

File:The Lightning Thief cover.jpg

2.Captiv in labirint de James Dashner

3.The Bone Season de Samantha Shannon

4.Jurnalul unui adolescent timid de Stephan Chbosky

5.Hotul de carti de Markus Zusak

6.Allegiant de Veronica Roth

7.Looking For Alaska de John Green

8.Sub aceeasi stea de John Green

9.Daca as ramane de Gayle Forman

10.Hobbitul de J.R.R.Tolkien

   Chiar daca nu am citit eu prea mult anul acesta, pentru ca m-a omorat scoala, ce am citit a fost extraordinar. Am descoperit seria Percy Jackson care a reusit sa umple golul lasat de Harry(sau a fost pe aproape), am fost absolut frapat de cat de geniala a fost seria Captiv in labirint si am citit ca un nebun The Bone Season (plus ca am intalnit-o pe autoare, iar aseara pe twitter mi-a raspuns la un tweet.WOW!). M-am regasit foarte mult in Jurnalul unui adolescent timid si in Looking for Alaska. Am “aproape plans” la Hotul de carti si la Sub aceeasi stea si am fost un adevarat aventurier citind Hobbitul. Am incheiat seria Divergent dupa doi ani minunati “petrecuti” impreuna si am zburat prin cartea lui Gayle Forman.

   A fost un an super avand in vedere cartile si am citit multe altele care se afla inafara acestui top, si acelea foarte bune. Sunt curios acum sa aflu si ce ati citit voi si va placut cel mai mult in 2013

Alexandra:

1. Captiv in Labirint de James Dashner

2. Jurnalul unui adolescent timid de Stephan Chbosky

3. Spulbera-ma de Tehereh Mafi

4. Refugiul de Nicholas Sparks

5. Cronicile din Narnia de C.S. Lewis

6. Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

7. 10 lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit) de Sarah Mlynowski

8.Vampirii sudului de Charlaine Harris

9. Maitreyi de Mircea Eliade

10. Maximum Ride de James Patterson

Desi nu conteaza ca nu am reusit sa citesc anul acesta cate carti mi-am propus , conteaza ce am cules din fiecare. In 2013 am reusit sa abordez si un alt gen de carti , cele cu vampiri ; Vampirii sudului chiar s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele si de aceea se afla in top 10. Captiv in labirint se afla in varful topului deoarece in scurt timp a ajuns sa fie a doua serie preferata , si pur si simplu am zburat prin cele doua carti. Jurnalul unui adolescent timid a fost ceva nou pentru mine , dar extrem de placut . Spulbera-ma a fost o distopie extraordinara de la care inca astept continuarea. Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere si 10 lucruri pe care le-am facut ( si probabil n-ar fi trebuit ) sunt cartile din care am avut ce sa invat , Refugiul a fost geniala , Sparks e geniala si nici macar nu mai am cuvinte sa descriu aceasta carte , iar Cronicile din Narnia a fost o serie pe cinste care m-a facut sa dau cativa ani in urma si sa imi amintesc de niste momente dragi mie. Si anul trecut a aparut in topul meu un clasic , iar anul acesta la fel ; am fost surprinsa sa vad cat de mult mi-a placut Maitreyi avand in vedere ca am citit-o la recomandarea profesoarei de romana . Poate ca mi-a placut asa de mult si datorita faptului ca sunt pasionata de India si tot ce tine de ea . Iar Maximum Ride nu a fost o carte pe care sa o adori de la primele pagini , dar se afla totusi in top 10 la mine.

-G,-A

8 thoughts on “Top 10 carti 2013

  1. Eu v-am dat follow mai demult dar doar ieri am intrat să vă văd articolele și îmi plac mult!
    Vă sfătuiesc să vă faceți pagină de Contact și Despre deoarece dacă vor fanii să vă felicite sau să vă spună câte ceva e utilă pagina de contact iar știți și voi curiozitatea omului de a afla mai multe despre voi cât mai repede🙂
    În rest e super acest blog, și aș vrea ca de la anu’ să țin și eu pasul cu voi! În 2014 organizez o campanie de promovare a cititului și am de gând să citesc 100 de cărți ( Doamne ajută! ) și m-am gândit că poate vom face o colaborare… Mai vorbim detalii anul viitor!
    An Nou Fericit și plin de cărți și vizitatori!

  2. Buna in noul an! Eu am citit din lista voastra The bone season, Sub aceeasi stea, seria Cronicile din Narnia, Maitreyi. Anul acesta am citit foarte multe carti excelente asa ca mi se pare imposibil sa fac un clasament.:-)

  3. Wow, frumoase carti. Am regasit pe lista ta o multime de carti pe care vreau sa le citesc si eu dar inca nu am apucat sa fac rost de ele. Te sfatuiesc sa continui cu Vampirii sudului pentru ca sunt carti geniale, eu am citit cele 12 volume aparute la noi ( acum astept volumul 13) si le-am adorat. Charlaine Harris are un stil genial de a scrie. Inca imi amintesc toate fazele amuzante din toate cele 12 volume desi le-am citit in 2011. Spor la lecturat si ei bine, daca chiar vrei si alte carti cu vampiri .. iti recomand Vampiri din Morganville❤ si Casa Noptii.

Leave a Reply

