Top 10 albume 2013

1.Lady Gaga – Artpop

File:Artpop cover.png

2.Miley Cyrus – Bangerz

File:Bangerz.png

3.Beyonce – Beyonce

File:Beyonce album.png

4.Katy Perry – Prism

File:Prism cover.png

5.Ellie Goulding – Halcyon Days

File:Ellie Goulding - Halcyon.png

6.Lorde – Pure Heroine

File:Lorde Pure Heroine.png

7.Drake – Nothing Was The Same

File:Nothing Was the Same cover 1.png

8.Eminem – The Marshall Mathers LP 2

File:The Marshall Mathers LP 2.png

9.Avicii – True

File:Avicii - True (Album).png

10.Britney Spears – Britney Jean

File:Britney Jean.png

   Am avut un an extraordinar in materie de muzica. Adica pe bune, am avut albume geniale de la Gaga, Katy, Miley, Beyonce si Britney in aceasi perioada! Eu sincer am ascultat albumele de mai sus de nenumarate ori. Nu este o surpriza ca ARTPOP este pe primul loc, avand in vedere cat de senzational a fost. Sunt putin surprins ca albumul lui Miley este pe 2, dar adevarul este ca mi-au placut toate piesele🙂. Ma asteptam sa gasesc ceva mult mult mai bun de la Katy, dar asta e. Am fost surprins de albumul lui Avicii, a fost absolut genial! Lorde este fresh si absolut geniale asa ca isi merita locul! Drake si Eminem au fost cei mai buni rapperi anul acesta, iar albumele lor au fost foare bine facute, mai ales cel al lui Drake, vi-l recomand chiar daca nu va place rap. Beyonce a facut istorie cu albumul ei neanutat(pe care-l ador)si cu cele 17 videoclipuri lansate dintr-odata, iar Ellie Goulding a devenit usor unul dintre artistii mei preferati!

  Eu sunt mai maniac si cand apare un album il sec! Nu stiu cum faceti voi, dar sigur e acolo un album care va atras atentia. Spuneti-mi si mie!

-G

5 thoughts on “Top 10 albume 2013

  1. Incearca One Direction – Midnight Memories sau Little Mix- Salute dar si Pidbull- Global Warming mi-a lasat o impresie foarte buna !!!

  2. Si albumele alea de mai sus sunt toate ale tale? Daca da, spune-mi si mie cum poti sa aduni atatia bani! Din albumele de mai sus nu am decat ARTPOP (care mi l-a adus mosul🙂 ) Prism mi se pare destul de nereusit, Teenage Dream a fost de 100 de ori mai bun. Am vazut undeva «Katy se pregateste pentru un album mai matur decat celelalte » mai bine ramanea la stilul ei vechi cu peruci roz, albastre s.a. Mie imi placea de ea mai tare inainte.
    Lorde… nu stiu decat o melodie dar se descurca bine (asa mi se pare mie ).Eminem nu am ascultat de mult, dar cred ca o sa mai vad ce e si cu albumul asta, cica se vinde bine, Drake nu prea am ascultat decat vreo 2-3 melodii, dar daca zici ca merita atunci mai vedem. Nu pot sa cred ca Beyonce a lansat un album fara sa scrie pe undeva de el, cred ca s-a descurcat pentru ca toate melodiile de pana acum sunt cel putin bune, si cea mai rea piesa a ei care am ascultat-o mi-a placut :-3. De ce Britney la urma?😥 Work Bitch face cat un album intreg, si cand ma apuc de citit aud melodia in cap.
    Riri nu a mai scos nimic nu? Unapologetic era de anul trecut, la cate albume are cred ca vrea si ea o pauza. Da 2013 a fost un an extraordinar din punct de vedere muzical, si cea mai buna melodie din 2013 e fara indoiala Do what u want, nu e senzationala :-P?

Leave a Reply

