Top 10 filme 2013

1.The Hunger Games:Catching Fire

Jocurile foamei: Sfidarea (2013)

2.Now You See Me

Now You See Me: Jaful perfect (2013)

3.City Of Bones

Instrumente mortale: Orasul oaselor (2013)

4.The Conjuring

The Conjuring (2013)

5.We`re The Millers

We're the Millers (2013)

6.The Hobbit:The Desolation of Smaug

Hobbitul: Dezolarea lui Smaug (2013)

7.World War Z

Ziua Z: Apocalipsa (2013)

8.The Bling Ring

Hotii de celebritate (2013)

9.Grown Ups 2

Oameni mari si fara minte 2 (2013)

10.The Great Gatsby

Marele Gatsby (2013)

Fie ca a fost vorba despre o luptatoare pentru natiune, despre un grup de magicieni, o fata care descopera ca este jumatate inger, o familie falsa foarte traznita, o casa o groazei bantuita de demoni, un hobbit curajos, o invazie de zombie, un grup de adolescenti care jefuiesc case de vedete, un grup de barbati care se cred adolescenti, sau o poveste de dragoste clasica, anul 2013 a fost presarat cu filme extraordinare. Am invadat cinema-ul mai ales in vara, si m-am bucurat de fiecare moment pe care l-am petrecut uitandu-ma la filmele acestea pentru ca au fost fantastice. Va recomand cu caldura fiecare dintre aceste capodopere, pentru ca nu veti fi dezamagiti!

   Mi-ar placea sa aud ce ati preferat voi anul acesta in materie de filme! Nu neaprat un top 10, ci 2-3 nume.

-G

9 thoughts on “Top 10 filme 2013

  1. Nu pot sa cred ca ai pus The City of Bones inaintea World War Z sau The Hobbit. Fiecare are gusturile lui, dar mie una The City of Bones mi s-a parut un film foarte nereusit (pe langa nenumaratele clisee).

  2. Am vazut Jocurile foamei, We’re the Millers, The hobbit, Grown ups2 si The great Gatsby
    Intentionez sa vad din lista ta Now you see me, City of bones si World war Z
    Am vazut foarte multe filme anul acesta, din categoria actiune cel mai bun mi s-a parut Olympus has fallen, animatie-Hotel Transilvania, Dragoste-Now is good, Thriller- The words, comedie cred ca Millers, sau The internship sau The heat, Grown up’s,
    Azi am vazut doua filme pe care nu trebuie sa le ratezi: The family cu Robert de Niro ( joaca tipa blonda din familia Miller

  3. Si cel mai ciudat film al anului l-am vazut in aceasta seara, THE OFFER, a fost atat de plictisitor si lipsit de actiune incat eram cat pe ce sa intrerup vizionarea sa, dar finalul face toti baniiiii, este primul film care reuseste sa imi schimbe la 360 de grade opinia proasta intr-una foarte buna, la final eram ceva in genul Serios? Pe bune? Nu pot sa cred…deci crede-ma ca este un film care te invata la final multe lucruri. La fel de ,,tare” este si The words.

  4. La mine pe primul loc e The Bling Ring, in parte pentru ca e singurul film vazut din lista asta :-))))))))))))))))))))))) in parte ca povestea e mai mult decat haioasa si interesanta, De ce n-ai pus City of Bones undeva mai sus? Monstruozitatea de carte e absolut… nu stiu cum sa-i zic, toata ingeniozitatea, imaginatia din lume concentrata in cartea asta care nu se mai termina! Bine nici nu am vazut filmul dar deja am o impresie mai mult decat buna despre poveste, trailer-ul arata bestial, posterele sunt ase de frumoase si atragatoare, actorii cu totii alesi bine… Hmmm din cate am inteles eu esti fan Percy Jackson, de ce nu ai pus acolo si Marea Monstrilor, adica bine inteleg ca nu au respectat intocmai povestea dar nu se poate sa nu iti fi placut nimic, nu? Mie mi-a placut Thor, mereu am avut ceva cu mitologia nordica si The lone ranger, ce mi-a placut, sper sa il vezi si sa-mi spui daca ti-a placut.
    Si voiam sa te intreb, blogul va ramane asa?

      • Clary, Jace,Simon,Alec,Hodge,Luke,Magnus – mie mi se par destul de bine alesi, mai ales pe Clary si Jace dar eu nu i-am vazut inca jucand… poate apoi imi voi schimba parerea.

      • Clary, Simon, Alec sunt alesi bn si joaca si bine….Jace nici nu joaca bn nici nu arata ca “un inger”….cum este descirs in carte….Hodge e prea batran pentru ce se descrie in carte…Luke n-are nicio treaba cu ce scrie in carte…iar Magnus arata ca in carte dar joaca penibil.

Leave a Reply

