Miley Cyrus – Adore You

When you say you love me, Know I love you more.

  Dupa un an nebun, plin de succes, Miley decide ca al treilea single de pe albumul “Bangerz” este “Adore you”. O alegere OK, dar se putea si mai bine. Nu ma intelegeti gresit, imi place mult melodia, doar ca albumul are unele piese chiar mai bune.

   Incearca sa socheze prin intermediul videoclipului, care o infatiseaza pe artista intretinand relatii sexuale cu…ea insasi. Deja nu ma mai impresioneaza genul asta de lucruri din partea ei, nici nu ma mai socheaza, pur si simplu mi se pare penibil. Melodia este foarte frumoasa si are un mesaj deosebit, asa ca ar fi meritat un videoclip pe masura. Pacat:(!

-G

7 thoughts on “Miley Cyrus – Adore You

  1. Imi place foarte mult melodia! Si imi place de Miley Cyrus,are melodii foarte frumoase chiar daca nu ii inteleg noul stil!

  2. Uuuu, ce oribila e (cantareata) , la ce ciuda a prins planeta pe ea cred ca piesa asta va fi cea mai parodiata de la inceput de 2014. Nu prea inteleg ce mai cauta ea in industria muzicala, cand poate sa plece altundeva unde sa isi desfasoare activitatile asa cum are ea chef. De videoclip… ce sa mai discutam, e clar ca vrea sa o apuce pe drumul autodistrugerii, ii urez calatorie sprancenata!

      • Fiecare cu parerea lui, eu tot cred ca se duce in jos chiar daca lumea ii cumpara albumul si e in top. La un moment dat se vor plictisi toti de prostiile ei, si cred ca mai multa lume o displace acum cu comportamentul asta, cum am spus asta e parerea mea, nu contest opinia nimanui.

    • Exagerezi putin, nu crezi ? Asa spuneti si de Twilight, Bieber, etc, ca nu va plac doar pentru ca asta vedeti peste tot pe net, majoritatea nu aveti o parere personala (nu ma refer neaparat la tine).
      Si nu poti spune despre o persoana ca este oribila asa, pur si simplu, nici macar nu o cunosti. Ceea ce vezi tu pe la tv este cariera ei, nu PERSOANA. Te rog, fa dinstinctia intre aceste doua lucruri.

  3. Cariera, viata personala Miley Cyrus nu mi-a placut, nu imi place, nu cred ca imi va placea…fiecare cu gusturile lui:D. Mi se pare ca este cam penibila, strica niste melodii frumoase realizandu-le videoclipuri urate. I s-a cam urcat celebritatea la cap. Nu-i de mirare, si idolul copilariei mele, Macauly Culkin dupa ce a trecut prin perioada droguri-etc, acum arata ca un mos si face reclama la pizza, ai vazut aceasta postare? Poti sa derulezi la final cand spune eu sunt m c si mananac o felie de pizza:-)🙂 http://www.vulture.com/2013/12/watch-macaulay-culkin-eat-a-slice-of-pizza.html

Leave a Reply

