Planuri de vacanta

   Si a venit si vacanta de iarna! Avem acum timp din plin sa facem tot ce nu am reusit sa facem e cand a inceput acest an scolar. Asa e ca trebuie sa ne ajutam parintii sa faca curat, cozonaci, carnati, placinte, sarmale si ce se mai mancanca la noi la romani (cel putin pe mine mama m-a disperat). Dar in restul timpului putem sa facem ceea ce stim noi mai bine: sa citim. 

   Eu unul am citit atat de mult in ultimul timp ca nici nu am mai tinut cont! Am terminat super repede Allegiant la care am facut recenzie, am terminat vreo 2 carti din care mai aveam 100 de pagini(care nu mi-au placut si de aceea nu le terminasem, dar am zis sa nu le las asa) si azi am terminat o alta carte a carei recenzie o voi posta maine. Si poate mai tarziu, sau maine dimineata o sa ma apuc de “Looking for Alaska” de John Green. Vreau sa o tin asa toata vacanta si sigur o sa citesc un numar record de carti!

   La voi cum e vacanta? Ce planuri aveti de sarbatori si pentru restul vacantei?

-G

4 thoughts on “Planuri de vacanta

  1. Am terminat de citit 2 carti. Planuiesc sa mai citesc cel putin o carte si sa ma apuc de proiectele pentru vacanta (atat pentru scoala cat si pentru blog). Pana acum, se anunta o vacanta productiva.😀

  2. Mi-am pus in cap sa citesc mult dar nu prea am timp, tot la codul lui da vinci sunt!
    Porcul este cea mai buna leguma din aceasta perioada:-)🙂 , si din el se pregatesc preparate delicioase! Si eu sunt busy in aceasta perioada!
    Te-ai uitat la X factor? A castigat Ristei, chiar ma bucur tare mult, desi imi placea la fel de mult si Mataev….si dintre cei eliminati Bogdan Bratis.

Leave a Reply

