Winter Break TBR

   Dupa cum spune si titlul, in cadrul acestui articol voi vorbi despre ce carti am de gand sa citesc in aceasta vacanta scurta de iarna. Vreau sa recuperez cu cititul pentru ca in ultimul timp am citit atat de putin incat am si uitat cum se face chestia asta. Nu stiu daca voi fi in stare sa completez aceasta lista pentru ca am multe obiective in aceasta vacanta, dar eu sper si cred ca da.

  • Allegiant de Veronica Roth(aproape gata, recenzia cat de curand).
  • Camera din Teheren de Alex Deva(mai am putin, recenzie in curand).
  • Looking for Alaska de John Green
  • An Abundance of Katherines de John Green
  • The Unbecoming of Mara Dyer(recitire).

  Tu ce ti-ai propus sa faci cu timpul in aceasta vacanta? Ce o sa citesti?

-G

5 thoughts on “Winter Break TBR

  1. Nu am făcut o listă … Când fac una nu pot să o respect întocmai, mai bine las ca totul să vină de la sine.
    Oricum, o să încerc să citesc cât mai mult căci în zilele astea mă simt obosită și prefer să mă uit la un serial, shame on me.

  2. Eu in luna dec am citit Colectionarul de istorie, Arta de a respinge un roman, cele 3 romane din seria Atractia si Borgia pacatele familiei, plus ca am terminat de rasfoit Povestea vorbii de Anton Pann
    Vreau sa citesc Nunta lui Figaro si Barbierul din Sevilla, Sub aceeasi stea, E usor sa te iubesc, Secretul lui Milton si Piramidele lui Napoleon:-) si Tornadele timpului, toate sunt castigate mai putin primele doua:-) si toate trebuie sa imi ajunga saptamana asta
    Lectura placuta!

  3. Hey, cartile de la clubul de lectura din decembrie sunt :
    -Punci cu porunci
    -Insula delfinilor albastri ( un fel de Robinson Crusoe doar ca are un personaj feminin, si imi pare rau ca nu mi-am cumparat-o si eu😦 )
    -Cand ma vei intalni
    -Unde fugim de acasa? ( cartea speciala de Craciun, pe care mi-am luar-o si eu, e foarte draguta, intr-un format mai mare ca celelalte si plina de imagini, cred ca dupa ce o s-o vezi vei spune ca e de clasa 1 dar mie mi se pare potrivita pt. sarbatorile de iarna )
    Nu uita ca toate sunt de la editura Art daca vrei sa cumperi una din ele🙂

Leave a Reply

