Beyoncé – Drunk in Love

Feeling like an animal with these cameras all in my grill

  Beyonce schimba regulile jocului pentru orice artist. Acum cateva zile, frumoasa cantareata a lansat pur si simplu un album pe iTunes (asa ca din neant) fara sa anunte pe nimeni. Si pe deasupra a lansat si 17 preview-uri pentru tot atatea videoclipuri pe care le va lansa asa cand are ea chef. De ce? Pentru ca s-a plictisit sa faca tot ce fac ceilalti si vrea sa lanseze muzica asa cum ii vine ei. Si o alegere mai buna nici ca putea sa faca! A vandut aproape 900.000 ale albumului doar in USA in 4 zile. Recordul de anul acesta este detinut de Justin Timberlake cu ~1 milion, dar eu cred ca Beyonce va dobori si acest record.

  Mai jos aveti un single pe care Beyonce il lanseaza doar pe partea de urban, single-ul international este Blow ( al carui video nu a aparut inca). Oricum melodia imi place foarte mult, la fel ca multe alte melodii de pe album. Recomand Partition, Pretty Hurts, Superpower etc.

  Ce credeti despre strategia lui Honey B.? Dar despre “Drunk in Love”.

-G

2 thoughts on “Beyoncé – Drunk in Love

  1. Noul album este demential🙂
    Mi-a placut ca nu s-a facut publicitate …a fost o surpriza minunata sa vad ca a lansat album nou.
    Piesele mele preferate sunt Flawless ,Partition si XO

  2. Este o strategie foarte buna, cat despre Drunk in love, mi se pare ca are un inceput un pic cam ciudat…brrr…infricosator, parca iese o tipa posedata din apa, dar imi place per total videoclipul, nu prea sunt obisnuita cu Beyonce cu astfel de melodii.,.

Leave a Reply

