Recenzie Film: The Hobbit. The Desolation Of Smaug

Nu am fost niciodata mare fan Hobbitul. Dar cred ca acum sunt.

Am intrat ieri la film cu asteptari destul de mari, evident, avand in vedere faptul ca mi-a placut la nebunie atat primul film cat si cartea. De data asta nu a mai avut un inceput slow cum a fost primul film, am intrat direct in actiune, l-am salutat din nou pe magnificul Bilbo si am mers sa-l infrangem pe dragon. Deci inca sunt amazed de efectele speciale care s-au folosit in acest film. Au fost atat de bine facute, inedite, chiar nu am mai vazut un film de asemenea calibru cand vine vorba de efecte speciale.

Din punctul meu se vedere,actiunea din cartea putea foarte bine sa fie structurata pe doua parti, nu cred ca era nevoie de trei. Spun asta pentru ca am observat ca regizorul adauga o groaza de chestii doar ca sa umple filmul cu 3 ore(chestii bune, dar nu necesare). Darce sa facem acum,trebuie sa se traga de bani cat mai mult.

In concluzie, ceea ce trebuie sa faca necunoscatorii de Tolkien este sa se apuce de citut Hobbit, dupa care sa vizioneze cele doua filme extraordinare. Iar cunoscatorii trebuie sa mai aibe rabdare un an ca sa apara si ultima parte.

Now get to work work!
-G

One thought on “Recenzie Film: The Hobbit. The Desolation Of Smaug

  1. Si pe mine m-a plictisit un pic cartea…ma asteptam ca romanul sa fie ecranizat in doua parti nu in trei…dar money…no comment. Primul film mi-a placut, sunt convinsa ca si cel de-al doilea imi va placea la fel de mult.
    G, ai recuperat obiectul pierdut?:d

Leave a Reply

