John Green The Collection

 

 

  Eram la scoala ieri cam nervos pentru ca mi-am dat seama ca eu si chimia suntem ca soarele si luna care nu se vor intalni niciodata, pana cand am iesit pe hol. Acolo am vazut ceva ce pauza trecuta nu era, ci anume un stand cu carti. Prima mea reactie a fost: “Iar au adus astia stand cu manuale a ne ia banii?”. Dupa care am ajuns acolo si arunc o privire si vad Hobbit-ul, Allegiant, Beautiful Creatures si multe altele, toate in engleza. Apoi am vazut-o! John Green The Collection. De cand imi doream cartile astea, avand in vedere ca-l ador pe John Green!

  Mda, stiu ca mi-am incalcat promisiunea dar erau mult prea ieftine ca sa nu le iau! Fir-ar, stiam eu ca o sa se ajunga la treaba asta=))!

-G

6 thoughts on “John Green The Collection

  1. E okay, la fel fac şi eu, cărţile nu strică totuşi, şi dacă zici că au fost şi mai ieftine, tocmai ai făcut afacerea vieţii tale. :))

  2. Stand cu, carti in scoala? Super. Nu am mai auzit. Probabil ca toti banii mei de pachet s-ar fii dus pe carti daca exista si la mine la scoala:-) . Ai vazut cat de neputincios este omul aflat in fata ispitei:-) , nu poti rezista tentatiei. Cat de frumos si-au gasit locul in biblioteca ta. Imi plac fiindca sunt intr-o caseta suport sunt innebunita dupa astfel de serii care sunt introduse in suporturi de acest gen. Sa le citesti cu placere, eu nu prea ma descurc cu cititul in lb engleza, dupa ce citesc o pagina caut cel putin traducerea a cel putin 5 cuvinte si ma plictisesc:-) . Offf si eu eram pe o linie paralela cu chimia, mai repede inghiteam fizica si matematica, chimia era groaznica.

Leave a Reply

