Carti de suflet

1471908_563046933778183_2118872457_n

“There’s nothing wrong with reading a book you love, over and over. When you do, the words get inside you, become a part of you, in a way that words in a book you’ve read only once can’t.”

   Sunt sigur ca fiecare dintre noi are anumite carti pe care le-ar citi oricand. Aici nu ma refer neaprat la cartea ta preferata, pentru ca exista cazuri in care cartile preferate sunt greu de recitit (nu stiu daca intelege cineva ce vreau sa zic). Ma refer la o carte, sau mai multe, care ti-a placut atat de mult ca ai citi-o din nou si din nou si din nou. “It never gets old!”. Asta spun eu de fiecare data cand citesc Harry Potter. Stiu mereu fiecare detaliu si tot ceea ce o sa se intample, dar tot stau cu sufletul la gura. Niciodata nu prea am inteles cum functioneaza asta.

   Deci, care sunt cartile tale de suflet?

-G

6 thoughts on “Carti de suflet

  1. ciocoii vechi si noi mi-a placut cand am citit-o “obligata” de scoala iar acum o citesc de placere, placere pe care nu o inteleg nici eu

  2. Am iubit cartile Harry Potter, dar nu cred ca pot sa le mai citesc o data, sau cel putin nu pot face asta prea curand. Este un fel de teama de a nu ramane cu alte impresii dupa recititrea lor. Anyway, am recitit mai multe carti cu drag, de exemplu Jane Eyre. Mai pe scurt, stiu sentimentul😀

Leave a Reply

