Recenzie Film: Catching Fire

Sa incepem prin a mentiona ca azi am intrat la liceu la ora 8, am iesit la 13 si dupa aceea m-am dus direct in mall. M-am plimbat pe acolo o groaza cu prietenii mei, am mancat o tona iar la 5 am intrat la un film ce avea sa fie unul dintre cele mai geniale din istorie.

Nu pot sa-mi gasesc cuvintele ca sa exprim cat de fericit sunt in legatura cu acest film. Pur si simplu nu-mi incap in piele de bucurie. Filmul este o adaptare atat de curata a cartii incat la un momentdat eram aproape convins ca al meu creier se reflecta pe ecran. Nu pot sa cred ca totul, absolut totul din carte(fiecare detaliu) a fost reprezentat in film. Atat de multa acuratete si meticulozitate n-am mai vazut decat la Harry Potter and the Deathly Hallows Part ll.Unele scene vreau sa spun ca au fost exact la fel ca in carte, pur si simplu cu aceleasi cuvinte. Am adorat scena aceea in care Katniss si Peeta incearca sa se cunoasca unul pe altul iar Peeta intreaba “Care-i culoarea ta preferata?”, la care Katniss raspunde :”Wow, intreci limita!”. A fost atat de natural si familiar si pur si simplu m-am bucurat de fiecare secunda.

Nu stiu daca are rost sa mentionez ca actorii au fost absolut fantasticii. Jen Lawrence nu inceteaza din a ma uimi pe film ce trece, devenind din ce in ce mai buna. Chiar l-am “simpatizat” putin pe Gale in acest film, tot din cauza felului in care a jucat.  Effie si Ceaser au fost absolut ciudati si absolut geniali, fantastici.

Cateodata uit cat de mult pot sa iubesc Hunger Games, pentru ca le-am citit de demult,dar acum imi dau seama cat de mult inseamna pentru mine. Nu mi-a venit sa cred cate emotii a scos din mine filmul asta. Daca nu ati citit cartile, nu prea inteleg de ce. Macar vedeti filmele pentru ca-si merita toti banii.

P.S:A trecut decat o saptamana de la lansare si a incasat ~400 milioane $. Whaaaaat?

5 thoughts on “Recenzie Film: Catching Fire

1. Super! De abea astept sa il vad si eu cand apare pe net:d, micul meu oras nu este dotat cu Cinema:-) …eu nu am terminat nici acum primul ebook pt ca m-am apucat de alte carti in format tiparit dar si pt ca printre piticii mei din cap se numara si dorinta de a-mi cumpara cartile si astept oferte:d. Ohhh doamne nu pot sa ma abtin sa nu iti recomand o carte pe care am inceput-o azi, Colectionarul de istorie de Elizabeth Kostova, nu am parcurs decat primele 80 de pagini si deja sunt fascinata, am inteles ca o parte din actiune se va petrece si in Romania…si e logic avand in vedere ca apare si Dracula:d. Un citat de la autoare: ,,Am fost incantata de faptul ca cititori din intreaga lume au savurat-o si sunt foarte multumita ca multi dintre ei s-au simtit atrasi de tinuturile din Romania si de Balcani.”. Eu tocmai terminasem de citit Labirintul o alta carte senzationala, de abea astept sa imi cumpar sepulcrul care e continuarea, si apoi fiindca nici azi nu mi-a ajuns comanda de la black friday …cel mai probabil imi ajunge maine…m-am apucat de Colectionarul de istorie…citesc intr-una pt ca am parte de foarte mult timp liber de care nu stiu cat timp ma voi mai bucura de el:d, dar cartea m-a prins atat de rau incat mor de curiozitate mai ales cand se va ajunge in Romania. Vad ca la multumirile autoarei este mentionat si directorul muzeului arheologic din buc. Scuza-ma ca vin cu recomandari de carti, dar simt nevoia sa impartasesc si altora exemple de carti bune atunci cand dau peste ele:d, cartea e aparuta la Rao in 2005 de aceea nu e mediatizata pe bloguri.:-)

• Ok! Ma bucur ca nu va deranjez cu recomandari:-) , eu daca nu am blog simt nevoia sa le recomand celor care sufera de aceeasi boala ca si a mea:-) lecturi bune.
        Legat de Jocurile foamei, a aparut un joc pe android Cathing fire, alegi cu cine vrei sa joci, eu sunt cu Katniss:-)

2. 😉 Ma bucur ca ti-a placut , eu am fost la lansare in SUA si m-am imbatat cu Lady GaGa in timp ce cantam Just dance .Serios acum , trebuie sa-ti-o iau inainte la lansarile de filme , sa merg la Bucuresti la Afi , sa ma duc la coada la casa de bilete si sa ma bag in fata unora de-a 11 care ii aud ca discuta de carti . Referitor la film cred ca va trebui sa ma apuc si eu de HG pentru ca nu am citit nici cartile si nu am vazut nici primul film , la cinema n-am mai fost de o vreme pt. ca daca nu se prabuseste Calea Lactee atunci nici macar armata Rusiei nu ii va putea convinge sa mergem fara un motiv bun ( “Nu mergem degeaba la mall , sa prindem reduceri la Zara , sa apara oferte la Intersport ,H&M, Ottera ,etc. , sa asteptam pana cand ….lalala…”). Si pentru ca ma simt amuzant azi o sa pun si asta : https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/1466251_559176200831923_1323989231_n.jpg🙂