November Fail

    Probabil va intrebati ce o fi cu acest titlu, poza. Unii dintre voi cred ca stiti. Am facut in urma cu ceva timp un post numit “Nu am timp sa citesc”. Lucrurile au devenit din ce in ce mai grave, pana cand am ajuns in situatia sa ma trezesc la 6 ca sa mai fac cate-o tema (in conditiile in care normal ma trezeam la 6.45). Ca sa ne intelegem inainte sa va dau “vestea”, luna asta am incasat primul meu 3. #Don’t judge me!

   Am reusit sa citesc decat Jocul lui Ender, din care tot mai am 20 pagini. Dar le voi citi diseara si voi publica recenzia maine. Am rasfoit si Sfidarea ca tot ma duc la film maine, asta inseamna ca am citit mai bine de jumate. Oricum avand in vedere standardele mele obisnuite asta este putin. Pacat ca nu mai am timp sa citesc asa cum imi doresc, dar sper sa recuperez cand se instaleaza vacanta.

  Oricum acest noimebrie a fost un BIG BIG FAIL, nu numai in materie de carti ci si in oricare alta. Maine ma duc sa vad Catching Fire si sunt super entuziasmat. O sa va las parerea mea pe blog!

   Cum ai dus-o luna asta?

-G

 

3 thoughts on “November Fail

  1. Imi pare rau pentru acel 3… dar sa stii ca se spune ca nu simti cu adevarat ca ai trecut prin scoala pana nu ,,culegi” si o astfel de nota. Eu am patit-o in clasa a 9 a la chimie:d.
    In vacanta vei avea destul timp sa citesti. Vizionare placuta maine la film. Eu dupa ce am terminat Cand esti vrajitoare-o carte draguta, sunt un pic curioasa in legatura cu vol 2, si dupa ce am citit si The bone season, am inceput azi Labirintul de Kate Moss, care este SENZATIONAL ti-l recomand! Pana acum imi place tare mult, sper sa nu ma dezamageasca. Si astept in continuare coletul cu acea comanda data de blackfriday, maine ajunge, azi am primit telefon sa imi spuna ca imi inlocuie cartea chik-lit pt ca nu o mai au pe stoc, si fiindca eu am platit deja coletul, au fost nevoiti sa imi dea o alta carte de 4 lei, si verificand acum factura online am vaxut un titlu neinteresant Arta de a respinge un roman…ma rog…sunt un pic suparata pe libris pt ca nu mi se pare corect sa nu imi acorde prioritate mie care deja platisem coletul…si sa ma treaca la coada si sa imi spuna ca s-a epuizat stocul. Ma intreba ce titlu vreau in schimb? De unde stiam eu ce se incadreaza in 4 lei la oferta? Nici macar nu eram acasa,….i-am spus o alta carte chik lit, si verificand acum comanda online am gasit acest roman din categoria umor…in fine…bine ca nu mi-au facut vre-o surpriza sa imi spuna ca nu mai au Inferno sau pachetul cu Trilogia Sylviei Day ca atunci chiar ma enervam…fiindca banii erau deja dati si trebuia sa imi aleg ceva la pret intreg..

  2. Eu 5 la informatica , la liceu tot mai facem in pascal cu vectori si matrici nu ?😦 Bine ca atunci cand am urcat pe Ceahlau in excursie am primit primii ajunsi in varf cate un 10 la info ( profa de info fiind diriginta noastra ) , deci sa vad cum va fi treaba semestrul viitor .
    Marele tau BIG BIG FAIL fata de al meu inseamna “am avut o luna in care am citit extraordinar de bine ” .Eu n-am citit decat 10 PAGINI luna asta la Orasul Oaselor , si mai ziceam ca incep Moartea la Dallas , ba chiar Percy Jackson , deci eu am un FAIL mare cat Federatia Rusa .( bine ca n-am impuscat o nota proasta si la geografie )
    Vizionare placuta la Catching Fire , daca e mai bun ca primul plec de urgenta la Bacau ca sa-l vad si eu .

Leave a Reply

