A Great Big World & Christina Aguilera – Say Something

Say something, I`m giving up on you

   Christina Aguilera nu reuseste sa lanseze nimic pe placul publicului pe propriile picioare, dar daca se ascunde putin in spatele altor artisti ii merge foarte bine. Pai sa vedem, a inceput cu “Fell This Moment” cu Pitbull, apoi a continuat cu “Hoy Tengo Ganas De Ti” a lui Alejandro Fernandez, iar acum este recrutata pentru melodia de fata. Mie unul imi convine pentru ca melodiile sunt foarte bune(in special asta), dar mi-as fi dorit sa fie in stare sa-si promoveze propria muzica cum trebuie si sa fie Christina pe care o iubim cu totii.

   Referitor la aceasta melodie, chiar daca Aguilera nu foloseste full voice, tot mi se pare absolut extraordinara, piesa fiind foarte emotionanta si bine scrisa, iar videoclipul la fel de bine realizat. Cum vi se pare melodia? De ce a incetat Christina sa aiba succes de vreo 5-6 ani incoace?

-G

 

 

2 thoughts on “A Great Big World & Christina Aguilera – Say Something

  1. Superb videoclipul, imaginea cu cei doi batrani imi aduce aminte de finalul filmului The notebook! Daca nu l-ai vazut ti-l recomand. Foarte frumoasa si emotionanta aceasta melodie, imi place! Eu cred ca nu mai are acelasi succes pentru ca melodiile nu mai sunt atat de comerciale dar sunt foarte frumoase.

  2. Am ascultat melodia acum cateva zile, si mi-a transmis o stare de nedescris. Aguilera va continua sa fie o cantareata cu o voce foarte, foarte buna, si consider ca nimeni nu o va intrece. Nu pot sa aleg intre Katy Perry si ea, dat fiind faptul ca le ador pe amandoua, asa ca le pun la acelasi nivel.
    Cred ca Aguilera a avut partea ei de glorie, o glorie la care au participat mii de oameni. Posibil sa fii avut un moment de decadere, asa cum multi dintre cantareti o au.

    Mie, persona, Hoy tengo ganas de ti mi-a placut la nebunie, si Feel this moment ….mai putin, dar a fost o perioada scurta in care am ascultat-o incontinuu.

Leave a Reply

