Staying Strong de Demi Lovato

   Nu sunt cine stie ce fan Demi Lovato, dar avand in vedere povestea ei incredbila despre care multi nu stiu, cartea asta ma intriga foarte tare. Am fost foarte socat sa aflu acum vreo 2 ani ca Demi este bipolara si ca avea probleme cu mancatul si ca obisnuia sa-si taie venele si tot felul de lucruri de genul. Nu ar parea, huh?

   Chiar ma intereseaza povestea asta si am auzit ca e scrisa foarte frumos. Tot ce pot sa fac, e sa astept pana dupa sarbatori cand voi putea sa dau urmatoarea comanda de carti in limba engleza.

-G

6 thoughts on “Staying Strong de Demi Lovato

  1. Eu de cand am vazut coperta am vrut sa o iau. Chestia e ca…nu prea sunt eu fana cartilor in engleza, desi mi-ar placea sa o am si in romana si in engleza. Nu sunt vreo fana infocata a ei, dar ii ascult melodiile. Unele. Chiar as vrea sa-i citesc cartea, sa-i stiu povestea.

  2. Din cate stiam eu, cartea are un citat motivational pentru fiecare zi a anului😀 Oricum, Demi e o persoana pe care eu o admir foarte mult si faptul ca a scris o carte e de-a dreptul genial😀

  3. Nu este un jurnal, este o carte prin care vrea sa incurejeze cititorii sa se bucure de viata si in acelasi timp sa invete din experientele ei!!! Eu, personal, cred ca fiecare om , oricat de experimentat ar fi el ar avea ceva de invatat de la Demi deoarece lucrurile prin care ea a trecut sunt uimitoare, dar foarte dureroase in acelasi timp!!! Ea a reusit sa treaca peste ele si pentru asta eu o admir si o respect ca persoana foarte mult!!!

Leave a Reply

