Carti neterminate

1461081_599556646760167_1044742391_n

 

   Obisnuiam acum cativa ani cand am inceput sa citesc, sa termin orice carte indiferent daca-mi placea sau nu. Chiar daca trebuia sa petrec ore in sir in nervi absoluti, tot terminam cartea pentru ca altfel nu as fi putut sa-mi desfasor nicio alta activitate. As fi ramas asa cu ceva pe creier care m-ar fi deranjat.

   Acum, cand am inteles cum sta treaba, nu mai fac aceasta prostie. O carte cand nu merita citita, pur si simplu nu merita citita! Nu spun ca mi se intampla asta des. Nu am decat vreo 3-4 carti la momentul de fata pe care nu am reusit sa le termin. Dar cine stie, poate intr-o zi le voi “infrunta”.

   Eram curios sa vad ce ziceti si voi, daca intampinati si voi astfel de probleme si ce faceti in cazul acesta. Deci?

-G

2 thoughts on “Carti neterminate

  1. Eu incerc sa o ,,citesc printre randuri” pana la final, am patit-o de cateva ori, cea mai recenta a fost Manastirea din Parma :I, mi-aduc aminte ca in liceu nu am reusit sa inteleg nimic din Viata ca o prada:-) ,

  2. Cred ca tuturor ni se intampla. Eu una, la inceput cand pateam asta lasam cartea balta dar parca o aveam pe contiinta:)). Acum, sincer, m-am obisnuit cu gandul ca nu toate cartile sunt pentru mine. Unele nu reusesc sa le inteleg, sau ma plictisesc sau pur si simplu nu sunt pentru mine. Parerea mea e ca e ok, cuntem diferiti cu totii.

Leave a Reply

