Black Friday

  Hei buddies!

    Dupa cum toata lumea stie, astazi este asa numita sarbatoare  Black Friday, cand toate magazinele au reduceri atat de mari incat uneori iti dau impresia ca-ti dau chestii gratis.

     Cu ocazia acestei zile lumea isi cumpara lucruri pe care si le doreau de mult timp, asa ca asta fac si eu. O sa vedeti intr-un post special mai tarziu despre ce vorbesc. Acum, venind vorba despre carti, am de gand sa-mi dau o comanda pe elefant, nu prea mare. Mi-as lua Jurnalul Annei Frank si inca ceva.

    Tu ai vreun plan de cumparaturi de carti, sau orice altceva?

-G

8 thoughts on “Black Friday

  1. Cum am spus…nu observ reduceri semnificative…nu stiu ce o sa fac…ma mai gandesc.
    Ai auzit ca va aparea in romana Miss peregrine? sa vedem ce pret va avea presupun ca 45_50:-) mai ales ca are si fotografii

  2. fir-ar sa fie am comis-o la miezul noptii:I, mi-am luat in final pachetul Atractia-Revelatia-Implinirea, sunt curioasa daca scenele sunt mai soft decat in Umbrele lui Grey dar si pentru faptul ca Ian Somerhalder va juca in ecranizarile realizate dupa aceasta serie, am dat 65 de lei in loc de 100 e ceva…mi-am cumparat si Inferno cu 31,05 de la 69 iar este ceva…iar acum am toate cartile lui Brown nu mai imi lipseste niciuna, eventual astept sa mai publice, ceva:)) si mi-am cumparat ca sa fac suma intreaga de 100 de ron o carte glossy- chik-lit Confesiunile unei iubarete de Michelle Cunnah la 4 lei de la 31 de lei, chiar daca ma va dezamagi cartea nu imi pare rau pt 4 lei, s-ar putea sa fie amuzanta si sa imi placa! mama nu stie de aceasta comanda, sper sa nu fie acasa cand o voi ridica pentru a le putea ascunde printre celelalte carti, altfel o sa zbor cu ele pe geam:))
    Gata, mi-am mai ucis cativa pitici de pe creier:))

Leave a Reply

