Ostatic 2.0: Camera din Teheran de Alex Deva

  Ce ai face dacă te-ai trezi ostatic într-o încăpere încuiată, în fața unei camere web prin care întreaga lume ți-ar urmări fiecare mișcare? 
Un pilot de elicopter român, aflat la lucru în străinătate, este răpit și ținut într-o încăpere cu acces deplin la internet. Cei de acasă fac eforturi să îl găsească și să-l aducă inapoi… dar speranțele li se năruie cînd răpitorii anunță condițiile eliberării.

   Tocmai am despachetat coletul care continea aceasta carte, colet trimis chiar de autor care mi-a oferit cartea in schimbul unei sincere recenzii. Abia astept sa apuc sa o citesc si sa va impartasesc si voua parerea mea despre ea. Mai jos aveti trailer-ul cartii:

-G

5 thoughts on “Ostatic 2.0: Camera din Teheran de Alex Deva

      • merci, povestea este mult mai interesanta atunci cand stim ca s-a intamplat cu adevarat. Unchiul meu a fost in misiune in Irak si in Afghanistan, si daca mi-as bate capul sa notez intr-un jurnal toate intamplarile si ororile razboiului ar iesi ceva interesant, dar nu am nici eu si nici el timp si dispozitie pt asa ceva. Eu daca plecam intr-o misiune de acest gen in mod sigur imi pastram un jurnal in care notam zilnic ceva. Am vazut niste imagini de acolo care mi-au intors stomacul pe dos la propriul, un film horror e nimic pe langa realitatea dura din acele tari in care nu ai siguranta ca stand sub propriul acoperis nu vei sari in aer…
        Ohh si inca ceva, te-ai uitat la reducerile de blackfriday? Cartile care sunt editie de buzunar pe care acum cateva zile, le ofereau cu 5,5 lei acum sunt la 7 lei, nicio urma de pachet Academia Vampirilor, Instrumente mortale etc…este un pachet cu Vampirii sudului la 42 de lei cele zece vol, in situatia in care pachetul a fost la 35 de lei zilele trecute…Inferno e la 30 de lei( am vazut ecranizarea Codul lui DaVinci si Ingeri si demoni si de abea astept sa citesc cartile lui Brown, o sa intre in top 5 preferate, sigur). , si singura oferta este oachet Sylvia Day 65 lei:-) desi nici asta nu e vre-o super oferta…cred ca nu imi cumpar nimic, vanez alte oferte…

  1. Salutare tuturor!

    Acțiunea din roman e inspirată dintr-o sumedenie de situații reale, dar (din fericire, cred…) niciun terorist nu a avut încă ideea mea. De-aici vine numele cărții: versiunea 2.0, “îmbunătățită”, de luare de ostatici.

    @Cata: cea mai mare parte a acțiunii romanului se petrece în Iran (țară în care deocamdată e pace), deci nu-i cu război și cu soldați. Dar ai dreptate, misiunile românilor din Orientul Mijlociu ar putea fi subiecte pentru o mie de cărți.

    • Felicitari pentru ideea terorista, sa speram ca nu se vor inspira din ea cei care fac parte din astfel de grupari teroriste.🙂 De abea astept recenzia lui Geani.

Leave a Reply

