Katy Perry – Unconditionally

Open up your heart and just let it begin

   Oh no she didn`t! Katy Perry loveste din nou si din nou si din nou industria muzicala. De data aceasta, cantareata vine cu cea mai buna piesa (din punctul meu de vedere), de pe secul album PRISM. Nu am nici o indoiala ca saptamana viitoare, melodia va fi NO. 1 (al 7-lea in 3 ani?). Poate ca merita, poate ca nu, habar nu am.

   Tot ce pot sa zic este ca melodia este frumoasa si catchy, dar nu iese din tiparul lui Katy. Incepe sa ma enerveaze putin atitudinea pe care o adopta, si cum totul e un basm si cum toate piesele seamana intre ele, si cum versurile i se repeta de la album la album. Deocamdata ii merge bine, dar nu stiu cat o sa mai tina la public.

-G

4 thoughts on “Katy Perry – Unconditionally

  1. Mie Katy mi se pare cam bleaga , nu face si ea ceva mai iesit din comun , sta la locul ei , piesele sunt plictisitoare ca ale lui Taylor Swift , in afara de Roar si alte cateva piese , melodiile sunt asa , prea linistite , daca erau mai multe de genul California Gurls atunci era mai bine , dar asa , nu prea pricep de ce i s-a vandut albumul in atat de multe exemplare de le-a intrecut pe Miley si pe Mother Monster .

  2. Mie imi place mult Katy, imi place ffffoarte mult melodia si imi place si videoclipul magic, la un public deloc pretentios asa cum sunt eu prinde:-)

Leave a Reply

