In my mailbox #47

Geani:

  Luna asta mi-am reachizitionat The Unbecoming Of Mara Dyer, la care cat de curand voi publica o recenzie pe care o voi face in urma unei recitiri, dar si ultimul volum din seria Divergent, ci anume Allegiant. Abia astept sa ma apuc de ele dar nu stiu cand pentru ca in ultima luna n-am citit mai nimic din cauza programului extrem de incarcat, asa ca nu cred ca o sa reusesc sa postez mai mult de o recenzie pana la sfarsitul lunii. Big fail pentru November TBR:(.

Alexandra:

   Primele 7 volume din Vamprii din Morganville, primul volum din Dispozitive Infernale si Fata si marea, le-am luat de pe site-ul caaarti.wordpress.com la un super pret, iar primele 4 volume din Harry Potter le-am luat impreuna cu ziarul libertatea.

-G,-A

8 thoughts on “In my mailbox #47

  1. Cam putine Geani, inseamna ca Mosul va fi mai generos cu tine:-) , Alexandra ai strans o multime de carti sa tot citesti pana la anul, inclusiv!
    Eu ca aparitie noua am castigat Borgia, pacatele familiei un roman dupa care este realizat si un serial pe care as vrea sa il vad. Cartea ma descurajeaza putin:d are 700 de pagini si un scris cam mic..Oricum nu ii vine randul acum, de abea am terminat seria Melania Lupu, si am citit si cartea Jurnal de bancher pe drumuri un roman scurt dar dragut, pe care il recomand, eu am cartea cu autograf de la autor si tricou imprimat cu un citat din carte:-) , iar acum intentionez sa citesc Cand esti vrajitoare.
    Apropos, in seara asta am vazut Jocurile foamei, superrrb am stat cu sufletul la gura pt ca am ajuns cu cititul pe la jumatatea ebookului si nu stiam ce urma sa se intample in film. Acum sunt curioasa ce poate sa existe in vol 2? Mie imi place mai mult de Gale decat de Peeta…

      • Super, numai ca ma intrebam daca jocul s-a incheiat ce ar mai putea urma, imi place mult de tot. Aaa te afli sub aceeasi promisiune ca mine:-) , eu nu cred ca rezist de blackfriday iar in caz ca rezist nu pot sa ma abtin la ofertele de sarbatori. Carti necitite nu mai am decat Cand esti vrajitoare, The bone season, Borgia, Labirintul, Colectionarul de istorie, si toate cartile lui dan brown in afara de inferno si Daynight. Problema e ca exact astea sunt cele mai lungi:-) cu exceptia primei. Si cele doua de la voi.
        Lectura placuta atunci cand iti faci timp sa citesti!

Leave a Reply

