Scriitorul din tine (partea l)

   Daca tot ne place atat de mult sa citim, ma intreb daca ne place la fel de mult sa scriem! Eu unul am incercat acum cativa ani de multe ori sa scriu si chiar imi placea (chiar daca nu ma prea pricepeam, aveam idei bune). Obisnuiam sa scriu impreuna cu niste prieteni, iar activitatea se desfasura cam asa: unul scria primul capitol, apoi urmatorul il scria pe cel de-al doilea si tot asa pana o luam de la capat. De-alungul aniilor am mai incercat dar mi-am dat seama ca nu prea am talent sau rabdare. 

   Asa ca intrebarea mea pentru voi este urmatoarea: Ai scris vreodata ceva? Esti interesat de acest lucru?

-G

12 thoughts on “Scriitorul din tine (partea l)

  1. Eu scriu inca din 2009.Am inceput cu povesti simple dar daca le citesc acum cred ca mor de ras :))
    Si inca scriu.Am vreo doua povesti la care lucrez.Iti pot da profilul meu de wattpad daca vrei🙂

  2. Am început până acum vreo 3 cărți, dar nu am terminat niciuna🙂 Mă apucă câteodată pofta de a scrie, dar mă lasă repede și de obicei, îmi place să scriu noaptea🙂 Atunci îmi vine inspirația🙂 Oricum, aș vrea să public în viața asta o carte și sper să reușesc cândva, dar până atunci, cărțile rămân prietenele mele cele mai bune🙂

  3. Da, imi place la fel de mult sa scriu. Am inceput de mica, la 7 ani i-am scris o poezie tatalui, apoi mama s-a suparat si am fost nevoita sa ii scriu si ei:-) , dupa un timp incepand cu generala, am participat la toate concursurile literare de care auzeam, avand si o diriginta de romana care ma informa in acest sens, am reusit sa strang ffffoarte multe premii si diplome, nu luam intotdeauna locul unu sau doi, luam si locul 3 dar principalul lucru era acela ca ma regaseam printre castigatori. Cel mai tare premiu l-am castigat in clasa a 9 a, locul intai la un concurs national de dramaturgie, scrisesem o piesa de teatru, am fost invitata la teatrul odeon unde piesa mea si a celuilalt castigator care era la facultatea de actorie:-) au fost puse in scena. Rolul principal din piesa mea i-a fost distribuit lui Pavel Bartos, de la care am ramas si cu, cateva randuri scrise pentru mine pe care le pastrez cu sfintenie:-) , m-a rugat sa nu maopresc si sa continui cu pasiunea pt scris, si din pacate i-am promis dar nu am reusit sa ma tin de promisiune…in sensul ca nu am incercat la actorie…si nici nu am terminat de scris un roman…am foarte multe idei, le astern pe hartie dar din pacate nu le duc la bun sfarsit…Si la voi pe blog am castigat la doua concursuri de creativitate, bine cel cu designul de halloween nu se pune, insa celalalt cu Lumea umbrelor daca nu ma insel…mi-a adus un voucher pentru care va multumesc ffrumos inca o data. Visul meu cel mai mare este acela de a publica o carte, mi-ar placea sa fiu scriitoare.

  4. Si eu scriu. Am inceput din cauza unui prieten cu scrisul poeziilor dar acum una an m-am apucat si de proza. Am inceput sa scriu o carte dar din cauza jobului si a scolii nu prea mai am timp sa mai scriu. Abea astept sa termin acea carte si poate intr-o buna zi va fi publicata. Dar pana atunci eu inca raman la poezii pe care le postez pe blog🙂.

  5. am fost odata la un interviu de job si asa, ca sa ne cunoastem, le-am povestit eu de blog, de ce pagini de fb am, de domeniul in care vreau sa lucrez si intrebarea tipului a fost “how many novels have you already written in your head?”. i-am zis ca nu vreau sa scriu – imi place prea mult sa citesc ca sa pot sa scriu eu ceva complet original. plus ca n-as suporta criticile :))

Leave a Reply

