Divergent New Poster and Trailer

DivergentP1

  Putin cam video game-y dar totusi arata foare bine nu? Incep sa-mi pierd rabdarea pentru filmul asta si sper din tot sufletul sa nu ma dezamageasca. Trebuie sa-mi vina volumul 3 al seriei de carti in limba engleza si am auzit ca are un sfarsit controversat. Sunt atat de curios! Totusi am incredere in Veronica.

 Nu pot sa cred cat de bun este trailer-ul. Nu imi mai incap in corp de fericire! Arata atat de genial si imi aduce atatea amintiri despre primele mele tangente cu aceasta serie Divergent. Totul se intampla pe marile ecrane acum si va fi epic!

-G

6 thoughts on “Divergent New Poster and Trailer

  1. Sincer, nu vreau sa citesc al treilea volum. M-am apucat de el, dar nu mai vreau sa-l citesc. Oricum, noul trailer al filmului e genial si cred ca ‘Divergent’ o sa fie unul dintre cele mai bune filme ale anului 2014. De-abia astept sa apara!

  2. Deci…posterul seamana cu unul pt un joc psp:-) .
    Trailer-ul ma face sa imi doresc si mai mult cartea.
    Fiindca tot intrebai zilele trecute ce top de carti ni-l dorim urgent, chiar ma gandeam pentru oferte blackfriday daca gasesc ceva…m-ar interesa tare mult oferte cu :
    Trilogia jocurile foamei
    Seria Academia vampirilor
    Seria Divergent
    Seria Percy Jackson
    Seria Jurnalele vampirilor
    Seria Instrumente mortale
    Seria Captiv in labirint
    Seria Micutele mincinoase
    Nu stiu sigur…dar cred ca si seria Vampirii sudului imi face cu ochiul si
    Seria Cantec de gheata i foc.:-) astea sunt serii, ca stand alone imi doresc muuulteee.
    Am terminat si Privilegiul, acum sunt la seria Melania Lupu pe care mi-am completat-o cu gazeta sporturilor, primele 3 carti le-am citit mai demult acum imi raman de citit ultimele 3, in seara asta o sa incep cu O toaleta a la Liz Taylor. Cu ebook urile nu am mai evoluat deloc nu prea am mai avut timp sa citesc. Voi ce mai cititi?

  3. Aaaa si sa nu uit Geani o serie care tu probabil o detesti:d
    Seria Atractia…daca o gasesc la o super oferta poate o cumpar..

  4. Super, nici nu mai am rabdare…dar trebuie nu avem ce face. Sper sa fie printre cele mai bune filme ale anului 2014, eu zic ca merita. Vedem la incasari…dar nu am cuvinte este exact cu imi doream.😉

Leave a Reply

