Castigator Concurs The Bone Season

Castigatorul concursului este:

Beatrice Avram

Asteptam sa ne contactezi pe adresa geany.10000@yahoo.com,sau pe adresa alesutila@yahoo.com.Ai la dispozitie 48 de ore,in cazul in care nu dai niciun semn de viata,vom fi nevoiti sa extragem alt castigator.

Felicitari!

O zi frumoasa va urez!

-G

One thought on “Castigator Concurs The Bone Season

  1. Felicitari! Eu nu am ajuns inca sa citesc The bone season…citesc Privilegiul, am citit in formatebook primele opt capitole jocurile foamei si am apucat sa citesc cateva randuri din vol 2 academia vampirilor. Am terminat de citit Portretul lui Dorian Grey si v-o recomand este o carte care te marcheaza..

Leave a Reply

