Nu am timp sa citesc

   Am o problema foarte grava de cateva saptamani. Vreau foarte mult sa citesc dar nu am timp. Clasa a 11-a la mate info, si mai ales la liceul meu este o adevarata teroare. Nu am timp sa fac nimic! Ma trezesc la 6 fara ceva, ma duc la scoala, vin acasa, mananac si ma apuc de teme. Si practic imi ia aproape toata ziua, cu toate pauzele de rigoare. 

   Macar am timp sa-mi scriu articolele pentru blog in pauze, de pe telefon! Thanks God! Chiar imi doresc sa am timp sa mai vad si eu un serial, sa mai citesc o carte, dar chiar nu stiu ce sa fac. Mai are cineva problema asta? Cum va descurcati?

-G

10 thoughts on “Nu am timp sa citesc

  1. Si eu am aceeasi problema. Eu sunt la stiinte ale naturii si am 5 ore de mate 3 de fizica 3 chimie si 3 romana sunt in culmea fericirii:)). Citesc mai mult sambata daca reusesc sa-mi termin temele kilometrice si daca nu am meditatii. Sfatul meu e sa-ti faci un program bine pus la punct adica astazi citesc 10 pagini maine 10 si daca am timp mai citesc 10. O sa vezi ca o sa reusesti sa termin cartea dar mai greu.

  2. Ohh saracul de tine te compatimesc. Sunt uimita pt ca majoritatea bloggerilor sunt la profil real ori au terminat un astfel de profil, si cu toate acestea sunteti pasionati de literatura. Cred ca de abea astepti vacanta sa citesti. Eu nu m-am inscris la master si deocamdata am timp liber. Cu facultatea terminata nu fac mai nimic..functionari publici sunt cu nemiluita, cred ca la anul o sa incerc sa intru la o postliceala.eu intre timp am terminat Marele Gatsby si azi cred ca o sa termin si Portretul lui Dorian Grey, am terminat si Adio.

    • Cred ca o sa fie mai bine in a12a pentru ca sunt profii mai buni…acum invat in paralel pt bacul la bio ca sa pot sa ma concetrez in 12a pe mate, iar la rom nu-mi fac griji….dar sper ca in a12a sa pot sa ma concentrez pe bac si sa nu ne mai asupreasca atat de mult profii:D

  3. Da, pe naiba… asa am spus si eu: ca o sa fie mai usor anul asta (acum sunt in clasa a 12a), insa toti profii zici ca au innebunit. Daca si la desen trebuie sa fac proiect, la stiinte la fel, la religie ne pune sa copiem din biblie citate. Atunci mai lasa-ma… sunt la profil uman si in loc sa ne axam pe materiile importante… toti ne toaca creierii acum mai mult ca niciodata. Abia daca mai reusesc sa citesc si eu putin in fiecare zi. Imi ia cam 2 saptamani sa termin o carte. Dar asta e. Abia astept sa termin anul… iti urez succes la scoala, totusi🙂

  4. Cunosc sentimentul perfect. Timpul liber este atat de putin si profesorii sunt atat de ingrozitori. Si eu sunt la mate info, doar ca pe intensiv informatica, deci deja am doua ore in plus fata de restul, plus inca doua ore mi le mai petrec saptamanal la un curs de dezvoltare personala, asa ca deja timpul mi s-a scurs. Si de citit nu apuc sa citesc nimic din ceea ce vreau (decat foarte putin) pentru ca am de facut lectura suplimentara pentru ora de romana. Oricum, bafta in continuare!

Leave a Reply

