Fiind un Potterhead

Once a Potterhead, Always a Potterhead

  Totul a inceput in jurul aniilor 2001-2002 cand a aparut cel de-al doilea film din seria “Harry Potter”. Am hotarat impreuna cu tata sa mergem la cinema, dar evident ca trebuia sa il vedem mai intai pe primul. M-am indragostit pe loc. Eram foarte mic si evident nu intelegeam mare lucru, nici nu stiam sa citesc. Nici macar nu am stiut de existenta cartilor pana in 2004 cand mi-am cumparat primul calculator si am inceput sa descopar web-ul si, evident, am inceput sa invat sa citesc.

  Mi-am cumparat prima carte Harry Potter si am fost absolut vrajit, iar mai apoi a trebuit sa astept ani pentru aparitia fiecarui volum. La un momentdat s-a terminat dar macar imi ramasesera filmele. Au trecut si mai multi ani si in iulie 2013 am ramas fara. Dar am recitit cartile si am revazut filmele la infinit si niciodata nu m-am plictisit. Mereu am fost in suspans, mereu am fost interesat. Am sapat prin toate colturile internetului ca sa gasesc cat mai multa informatie.

  Au trecut mai bine de 10 ani de cand sunt un Potterhead si sunt foarte mandru de asta. M-as reapuca si acum de serie. Tu ce experienta ai avut cu cartile mamicii Rowling?

-G

One thought on “Fiind un Potterhead

  1. Aceeasi experienta placuta ca si a ta, fac parte din team potter pana la moarte:-) , seria mea de suflet, mi-as fi dorit ca niciodata sa nu se fi terminat…

Leave a Reply

