October Wrap Up & November TBR

   V-am explicat acum 2 saptamani ce inseamna TBR, iar acum o sa va explic ce inseamna “Wrap Up”. Acest termen se refera la totalitatea cartilor pe care le-ai citit pe parcursul unei luni. Sa incepem!

Wrap Up pentru octombrie:

  • The Bone Season de Samantha Shannon
  • Daca as ramane de Gayle Foreman
  • Initierea de Richelle Mead
  • Hotul de carti de Markus Zusak

TBR pentru noiembrie:

  • Jocul lui Ender de Orson Scott Card
  • Viitorul Nostru de Jay Asher
  • Allegiant de Veronica Roth

  Deci nu am reusit sa citesc “Jocul lui Ender” in octombrie, dar in noiembrie sigur o sa o fac. Man, clasa a XI-a e grea! Daca Doamne fereste reusesc sa termin in noiembrie toate cele de mai sus, o sa ma apuc de “Extrem de tare&Incredibil de aproape”. Urati-mi succes! Voi ce planuri aveti? Ce ati citit in luna care tocmai a trecut?

-G

8 thoughts on “October Wrap Up & November TBR

  1. Succes!!! Mie cls a xi a mi s-a parut usoara, mi-au fost scoase materii ca mate, bio, fizica si chimie:d.
    Nu stiu exact, mi-e teama ca unele sa nu fie si din septembrie? Oricum eu am mai tinut evidenta lasandu-va cate un comentariu. Am avut timp destul ca sa epuizez cartile pe care le aveam de foarte mult timp in biblioteca: 5 vol ciresarii, 3 vol iubim, mos goriot, femeia la 30 ani, eugenie grandet, manastirea din parma, codin, chira chiralina, ciulinii baraganului, nasul, vii, mantaua, taras bulba si vol 1 academia vampirilor ebook.
    Acum mi-am propus sa citesc pe noiembrie sa termin cele doua ebook uri jocurile foamei vol unu si academia vampirilor vol doi, si in format tiparit Barbierul din Sevillia, Nunta lui Figaro, Povestea vorbii, Adio, Marele Gatsby, Portretul lui Dorian Grey si Privilegiul. Dacareusesc mai multe cu atat mai bine:d. Eu am inceput sa citesc noaptea tot ca sa imi fac timp:-) .

      • Arunca in mine cu oua si rosii:-)🙂 stiuuu sunt nebuna, ma ustura ingrozitor ochii, toti cei din jurul meu ma intreaba, mai tu sigur nu participi la vre-un maraton contra-cost?:-)🙂🙂 , cine stie cand o sa mai am eu atata timp pt lectura…de aceea profit la maxim, si ii aud pe unii ca citesc ,,printre” randuri, eu jur ca nu trisez citesc tot absolut tot, manastirea din parma avea cateodata niste descrieri oribile si plictisitoare, detest aceasta carte, si se poate pe la ea sa mai fi sarit cateva randuri cu descrieri in rest am citit integral si mi-a placut ce am citit, seria ciresarii mai ales!

  2. Wrap Up – octombrie :
    – Nu coborati in pivnita!
    – Zambeste si mori !
    – Plaja Bantuita
    – Fantoma din vecini
    – Un sfert din Orasul Oaselor ( se pune ?)
    TRB – noiembrie :
    – Orasul Oaselor
    – Marea Monstrilor
    – Moartea la Dallas
    – ( sa dea Domnul sa pot sa citec si …) Luna Noua
    Deocamdata atat , programul de citit pt. decembrie e mai incarcat pt. ca atunci vine bineinteles Mos Nicolae , si Mos Craciun , si vacanta , si anul nou … dar pana ma hotarasc ce cadouri o sa vreu si ce o sa-mi mai pun pe TRB-ul de Decembrie o sa le citesc pe astea .
    P.S. Nu stiu ce era cu mine cand am spus ca nu imi place Do what u want pentru ca o ador ! Cred ca aveam urechile infundate🙂 .

  3. Nici eu nu am mai avut vreme de citit in ultima perioada, si decat sa citesc 5 pagini pe zi mai bine ma las =))) dar recuperez eu in vacanta de iarna. Desi nu am perioada aia in care citesc foarte mult, cumpar carti ca o zapacita. Am o diriginta care ne recomanda niste carti super tari, nu exista zi in care sa nu aflu despre o carte noua si mi-e ciuda ca nu am timp sa citesc😀 Da, si pe langa asta Alexandra m-a convins in sfarsit sa citest seria HP =)) O sa imi iau cartile cu ziarul si pana la sfarsitul anului o sa le citesc pe toate 7😀
    Apropo Geani, as vrea sa te intreb, tu la ce ai dat teza in clasa a 9-a (ma refer la cea care este la alegere bio/chimie/fizica)? Habar nu am la ce sa dau, directoarea ne-a spus ca cel mai usor e la chimie, dar nu stiu… La fizica parca nu indraznesc, problemele alea la optica ma omoara😉

    • Deci am avut niste experiente aiurea cu tezele. In a 9a am dat la chimie si am luat 10 la ambele pt ca era f usor, dar akm nu mai e.In a 10a la fizica si a fost cumplit, iar anul asta la bio si este f usor! eu zic sa mergi in a9a pe chimie iar mai apoi pe bio!

Leave a Reply

