News

   Acest nou trailer este INSANE! Imi pare putin rau ca au dezvaluit arena, care apropo arata fenomenal, dar totusi abia astept. Cred ca filmul Catching Fire o sa fie unul dintre cele mai bune din ultimul deceniu!

   Avem o veste bună pentru fanii romanului SUB ACEEAŞI STEA. De astăzi este oficial – John Green va fi autor Trei! Ce înseamnă asta? Înseamnă că vom publica şi celelalte trei romane ale lui, LOOKING FOR ALASKA, AN ABUNDANCE OF KATHERINES şi PAPER TOWNS, începând, cum e firesc, în ordinea publicării din SUA. Aşadar, în cel mai scurt timp posibil (traducerea a început deja!), veţi putea citi LOOKING FOR ALASKA, câştigătorul prestigiosului Michael L. Printz Award în 2006. -Editura Trei

Daca sunteti fani X-Men ca mine atunci cu siguranta ati vazut deja trailer-ul pentru partea a2a din noua serie cu super-eroi. Prima oara m-am uitat la filmul din 2011 doar de dragul lui Jennifer Lawrence(care a fost fenomenala), dar a ajuns sa-mi placa extrem de mult incat sa ma fac sa vad si filmele vechi. Acum sunt fan declarat X-Men si abia astept sa apara acest film, al carui trailer m-a lasat speachless.

imax

 Tocmai a aparut noul poster pentru Catching Fire. Din punctul meu de vedere arata fantastic, foarte artsy, simplist dar de efect. Sper sa il aleaga pe acesta si pentru Romania, dar din cate am inteles este pentru IMAX. Voi ce credeti?

-G

2 thoughts on “News

  1. Am inceput sa citesc si eu jocurile foamei primmul volum ebook, ma descurc greu pt ca in putinnul timp liber ma gandesc ce sa aleg? Jocurile foamei, academia vampirilor vol doi ebook sau vol 5 ciresarii:-)🙂 ca aici am ajuns, si citesc din toate catevva pagini…nu am vazut inca filmul cu jocurile foamei dar nu stiu de ce imi da senzatia ca imi place la fel ca seria harry potter. Eu sunt certata cu o singura persoana in aceasta lume:d si intamplarea face ca personajul principal feminin din acest film sa semene perfect cu acea tipa:-)🙂 , o sa incerc sa fac abtractie de acest aspect.
    Apropos cine s-a mai uitat in seara de halloween la comedie ca mine?🙂 m-am uitat la Parental guidance.
    Happy Halloween!

Leave a Reply

