Halloween Party

 

Happy Halloween!

  S-a dus si saptamana asta, care pentru mine a fost oribila din cauza scolii. Oricum, am reusit sa-mi fac timp pentru postari si sper din tot sufletul ca v-ati bucurat de ele. Ca o concluzie as putea sa va intreb ce faceti in aceasta seara? Si chiar daca nu faceti nimic, ce ati vrea sa faceti de Halloween cand o sa fiti mai mari, sau in viitor?

-G

One thought on “Halloween Party

  1. Mi-au placut postarile. In seara asta o sa o astept pe vecina mea care este in cls a v a si care s-a deghizat pt petrecerea de halloween in diavolita:-)🙂 , dracusor mai bine zis, sunt curioasa daca primeste vre-un premiu. In rest cred ca o sa ma uit la un film cu prietenul, tot nu e nimic interesant la tv. Ce mi-ar placea sa fac intr-o astfel de noapte?? Tare mult mi-as dori sa le pot face o farsa prietenilor care sa-i sperie de moarte.

Leave a Reply

