Cei mai înfiorători copii din filme

1. The Ring -Probabil cel mai infricosator personaj interpretat de un copil intr-un film de groaza. Acest personj mi-a terorizat copilaria. V-am mai spus ca nu prea ma uit la televizor? Cred ca in mare parte se datoreaza faptului ca atunci cand eram mic imi era frica sa ma uit crezand ca va iesi creatura de mai jos din el.

2. Orphan – Fetiţa ciudată, Esther, e jucată de Isabelle Fuhrman.Probabail unul dintre mai interesante twist-uri de final din istorie! Tipa a jucat si in Jocurile Foamei.

3. The Orphanage – Tomas e un băieţel cu o mască pe faţă care începe să bântuie un orfelinat şi se împrieteneşte cu fiul protagonistei principale. Când copilul ei dispare, aceasta trăieşte o poveste de coşmar încercând să-l regăsească.

4. The Omen –  Damien Thorn e fiul diavolului… de aceea se holbează extrem de urât la tine în filmul ăsta…

5.The Shining- Cand spui The Shining spui faza cu cele 2 gemene si faza cu valul de sange. Sa nu uitam ca filmul a fost inspirat din cartea lui Stephen King cu acelasi nume.

  Am gasit acest articol pe site-ul bravo si mi s-a parut ca este potrivit pentru tema pe care o abordam saptaman asta-Halloween. Voi ce parere aveti? Ce filme de groaza cu sau fara copii recomandati?

-G

2 thoughts on “Cei mai înfiorători copii din filme

  1. Ooo nici unul nu recomand…nu ma uit, sunt fricoasa rau. Chiar imi puneam mai demult intrebarea…copii care joaca in filme horror nu raman traumatizati? Chiar daca mare parte din scene sunt realizate cu ajutorul efectelor speciale.

Leave a Reply

