Literatura Horror

   Pentru ca tot suntem in saptamana de dinaintea Halloween-ului ma gandeam sa vorbim despre un gen de carti specific acestei perioade, ci anume genul horror. Eu nu prea am avut mari tangente cu acest gen decat putin in urma cu un an cand am citit ceva Stephen King si John Saul.

   Acest gen de literatura horror imi place, nu ma fascineaza, dar mereu mi s-a parut aiurea ca nicio carte nu a reusit sa ma sperie. Daca ma cunosti stii ca sunt genul care se sperie de orice film de groaza sau de orice incapere ingusta si intunecata, dar niciodata nu am gasit o carte care sa ma faca sa nu mai pot sa o citesc in adevaratul sens al cuvantului. Cred ca singura carte care mi-a dat asa niste chills a fost “The Shining” de King. Tot de el am mai citit “Carrie” si nu mi s-a parut mai deloc scarry. De John Saul am citit “Creatura” si “Voicile Raului” si pot spune ca mi-au placut pe bune dar nu si-au indeplinit “misiunea” de a ma speria.

  Acum nu stiu de ce sa cred si de aceea astept parerea voastra. As vrea sa incerc ceva de Anna Rice pentru ca am auzit ca este geniala!

  La final vreau sa va pun o intrebare. Poate ati observa ca de ceva luni postez pe blog articole de genul acestuia in care vorbesc despre genuri literare, sau cititul in scoala sau tot felul de subiecte despre carti si citit. Ce parere aveti despre ele? Le considerati informative sau interesante in orice sens?

  Si nu uita sa ne spui si care este parerea ta in legatura cu literatura horror!

-G

6 thoughts on “Literatura Horror

  1. Trebuie neaparat sa incerci Anne Rice , e mai mult decat geniala ! M-a fermecat Interviu cu un vampir complet , e cartea mea favorita cu vampiri EVER , puteam sa spun ca imi place de pe la primele 20 de pagini , ceea ce nu s-a intamplat nici la HP !
    Eu n-am citit mai deloc horror , abia acum mi-am mai luat niste carti din Goosebumps care nu sunt de groaza de loc , intr-una de exemplu era vorba de un tata biologist nebun caruia i-au crescut frunze in cap si s-a transformat in planta sau despre un aparat foto blestemat care daca indreptai aparatul spre , sa zicem , o usa , in loc sa developeze usa asa cum arata ea , el o developeaza nenoricta , vai de capul ei si peste nici o zi chestia asta se intampla . Si sunt super scurte , una o citesti in 2 ore si un sfert !
    Deci nu pot sa-mi spun deocamdata parerea despre genul horror pentru ca nu l-am gustat pe deplin inca ( poate Fantoma din vecini sau Plaja Bantuita vor fi mai infricosatoare ) .

    • Si eu care cedeam ca e o serie horror tare Goosebumps:-) , ii cresc frunze in cap:-)🙂 , m-ai facut sa ad. Copertile dau impresia ca sunt horror.

  2. Am incercat destule carti horror, iar Carrie mi s-a parut apa de ploaie. Insa am citit una care chiar m-a facut sa tremur, CU ADEVARAT, si nu mi s-a mai intalmplat: …si la sfarsit a mai ramas cosmarul de Oliviu Craznic. Incearc-o, Geani. Incearc-o, pentru ca e geniala si merita citita.

  3. Nu m-am incumetat sa citesc ceva horror pana acum, insa mi-as dori. Iti recomand din auzite, pareri de-ale prietenelr, ca Cimitirul animalelor ar fi o carte inspaimantatoare, din pacate nu iti pot garanta pt ca nu am citit-o.
    Am citit pe un blog o parere foarte buna despre o carte care se afla pe elefant si libris Inferno despre teroare si supranatural-un fel de compediu cu texte horror. Din fericire am gasit si un concurs cu aceasta carte( daca vrei sa participi cerinta este ca pana pe 30 oct sa compui un text horror care sa nu depaseasca o pagina A4, imi spui si eu iti trimit email cu linkul concursului care ofera aceasta carte, eu am o idee pt text si o sa particip).
    Caetea este aceasta http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/horror/inferno-despre-teroare-si-supranatural-158085.html

Leave a Reply

